فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله کدام معیار را در انتخاب همسر در نظر گیریم

اختصاصی از فایل هلپ مقاله کدام معیار را در انتخاب همسر در نظر گیریم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله کدام معیار را در انتخاب همسر در نظر گیریم


مقاله کدام معیار را در انتخاب همسر در نظر گیریم

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

 فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحات:37

بعد از مدتها تلاش برای اتمام خدمت سربازی و فارغ التحصیلی دانشگاه ، بالاخره در یک شرکت دولتی مشغول خدمت شده ام . حقیقتش را بخواهید تازه الان قدری احساس اعتماد به نفس می کنم و به تعبیری ،خود را باور می کنم . از تنهایی نیز خسته شده ام و از اینکه همیشه وارد منزلی تاریک و تنها می شوم احساس خستگی می کنم ،دلم می خواهد ، حرکتی ، شوری و جنبشی در زندگیم پدید آید . برای همین قصد ازدواج دارم ، ولی نمی دانم چه ملاکی باید برای انتخاب همسر در نظر گیرم ، نظرات دوستانم با هم فرق دارد و من بلاتکلیف و سرگردان مانده ام . لطفاً شما بگویید معیارهای انتخاب همسر خوب چیست ؟

                              ( عبود – م از اهواز )

مادری هستم که تمام زندگیم را وقف فرزندانم کرده ام . دختر بزرگم 19 سال دارد و در شرف ازدواج است ، سه فرزند کوچکتر از او نیز دارم . برای دخترم خواستگارانی پیدا شده است ،در آنها نقطه ضعفی نمی بینم ، آنها جوانانی موجه و تحصیلکرده هستند . دخترم مسأله انتخاب خواستگار مورد نظر را به من واگذار کرده است ولی من خودم هم در تصمیم گیری مرددم و نمی دانم کدام ملاک و معیار مهمتر است ؟ همسرم با من همفکری نمی کند و تقریباً خودش را کنار کشیده است در حالیکه اکنون بیشتر از هر زمانی ، نیاز به همفکری اش دارم . ولی متأسفانه تنها مانده ام . اگر ملاکهای خودم را بخواهم در نظر گیرم ، بیشترنظرم بر اصالت خانواده است ولی دخترم بیشتر بر تحصیلات تکیه می کند و نظرمان ظاهراً با هم فرق دارد . حال می خواهم نظر شما را بدانم . اما اینکه ما را در این مهم همراهی می کنید سپاسگزاریم .


دانلود با لینک مستقیم


مقاله کدام معیار را در انتخاب همسر در نظر گیریم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد