فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله طراحی صفحات وب

اختصاصی از فایل هلپ مقاله طراحی صفحات وب دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله طراحی صفحات وب


مقاله طراحی صفحات وب

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

 

فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحات 146

 

امروزه با پیشرفت برق آسای فن آوری در زمینه های گوناگون و تسلط بشر بر ابزارهای قدرتمندی که امکان کنترل این پدیده را در اختیار او قرار می دهند، تطبیق دانسته ها با علم روز، امری است که لزوم آن بر هیچ کس پوشیده نیست.

می توان گفت، با آمدن اینترنت راه به دنیای جدید باز شد و بسیاری از مرزها برداشته شد. امروزه اینترنت علاوه بر مزایای قدرتمند ارتباطی و فرامرزی، ابزاری مناسب برای تبلیغات و امور تجاری است. اغلب شرکت ها و موسسه های معتبر برای ارائه و نمایش کارشان، آن را به صورت صفحات Web به جهانیان عرضه می کنند. صفحات Web به صورت HTML هستند. پیش از این کاربران اینترنت توسط اپلتهای جاوا و نرم افزارهای      پیچیده ای، قادر به اصلاح و ایجاد صفحات Web بودند.

 

امروزه نزدیک به یک میلیون کتاب با موضوع نشر در شبکه وجود دارند. این کتب اغلب با معرفی شبکه جهانی وب، ــ رسانه انبوهی که در اوریل 1990 متولد شد و به شکل روش جالبی برای دریافت و ارسال اطلاعات شکوفا شدــ شروع می گردند.

 

اصطلاح وب، به سایت وب ارجاع داده می شود که FrontPage آن را ایجاد یا مدیریت میکند. صفحه اصلی وب که Home page نام دارد، معمولا با فرمت .htm است و دسترسی به صفحات دیگر از همین Home page انجام می شود. این صفحات می توانند به صورت فرا اتصالهای تصویری، مولتی مدیا، سند و... باشند.

 

صفحات وب از طریق مرورگر وب مانند Internet Explorer نمایش داده می شود.

 

 

 

 

 

می توان گفت مرورگر Microsoft Internet Explorer توانایی نمایش تمامی Web site ها را دارد. همچنین بهترین انتخاب برای Laptop ها می باشد.

 

نرم افزار FrontPage یک نرم افزار بسیار کامل و قدرتمند در زمینه طراحی صفحات وب می باشد که توسط شرکت مایکروسافت راهی بازار شد و جزء مجموعه نرم افزارهای office است. این نرم افزار قابلیت های زیادی را در زمینه طراحی صفحات وب دارا میباشد که با آن میتوان یک وب سایت استاتیک و خوب طراحی کرد.

نرم افزار FrontPage یک برنامه کاربردی است که می توانید آن را برای توسعه سایتهای وب مورد استفاده قرار دهید. این برنامه پیشرفته تمام عناصر مورد نیاز جهت تولید سایتهای وب مختلف، از سایتهای ساده گرفته تا سایتهای پیچیده، را در اختیار شما قرار می دهد.

 

به طور خلاصهFrontPage ، مدیریت، ایجاد، نشر و اصلاح سایتها و صفحات وب را به عهده دارد و از الگوهای ویژه ای نیز برای سهولت بیشتر کار استفاده می کنند.

با این فن آوری پیشرفته، دیگر کمتر به برنامه نویسی نیاز است و می توان هرگونه     سلیقه ای را در صفحه وب اعمال کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چند نکته برای شروع:

 

 

  • جهت شروع کار، کاربر باید قبلا با اینترنت کار کرده و با ساختار کارکردى آن بطور کامل آشنا باشد، همچنین نمونه صفحاتى را که دوست دارد بسازد، در ذهن داشته باشد.
  • بهتر است قبل از کار کردن با برنامه Front Page، با برنامه تایپى Word آشنا شده و کار نموده باشید. چرا که اکثر مطالب آنجا مورد نیاز بوده و تکرارى است.
  • روانشناسان اینترنتى در تحقیقات خود یافته اند که بازدیدکنندگان دوست ندارند بیشتر از 25 ثانیه وقت خود را درصفحه اى بگذرانند، لذا سعى نمایید صفحاتتان با سرعت بالا بیاید و حداقل حجم را داشته باشد.

دانلود با لینک مستقیم


مقاله طراحی صفحات وب
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد