فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله پیش بینی تحول در سیستم های مدیریت حسابداری نتایج تدبیر اقتصادی تر

اختصاصی از فایل هلپ مقاله پیش بینی تحول در سیستم های مدیریت حسابداری نتایج تدبیر اقتصادی تر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله پیش بینی تحول در سیستم های مدیریت حسابداری نتایج تدبیر اقتصادی تر


مقاله پیش بینی تحول در سیستم های مدیریت حسابداری نتایج تدبیر اقتصادی تر

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

 

 فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

 تعداد صفحات:32

 

چکیده :

 این تحقیق یک ارزیابی را گزارش می کند که بر روی تغییرات بررسی شده در سیستم های مدیریت حسابداری و کنترلی که در 31 شرکت تولیدی کانادایی انجام شده است. شش متغیر که ممکن است تحت تأثیر تغییرات در سیستم های مدیریت حسابداری و کنترلی باشند از نظریه احتمال شناسایی شوند. یافته ها تغییرات چشمگیر در سیستم های مدیریت حسابداری سازمانها را در طول یک دوره سه ساله نشان می دهند. تغییرات در مدیریت حسابداری توسط امکانات سازمان یافته برای یادگیری بهتر پیش بینی می شود.

 چنین تغییراتی عمدتاً در سیستم هایی رخ می دهد که از برنامه ریزی و نظارت حمایت می کنند. سازمانهایی که بر تدابیر متفاوت تأکید بیشتری دارند تغییرات مهمی را در سیستم های مدیریت حسابداری و نظارتی شان گزارش می کنند.

 بعلاوه شدت رقابت یافت شده از طریق ساختار سازمان یافته تحول مدیریت حسابداری را تحت تأثیر قرار می دهد.

 

 

 مقدمه :

 در طول چند دهه اخیر، محیطی که در مدیریت حسابداری به کار برده شده است با پیشرفت های تغییر یافته در فن آوری اطلاعات نوسانات اقتصادی، تدابیر جدید مدیریتی و تمرکز جدید بر روی کیفیت و خدمات مشتری نمایان می شود[1].

[2] اظهار کردند که مدیران نیازمند اشکال به خصوص از اطلاعات مدیریت حسابداری هستند تا بیش از پیش از ضروریات تصمیم شان در محیط های بی ثبات حمایت کنند و به آنها در کنترل پیشرفت در مقابل تدابیر کمک کند. همچنین تحقیق در مدیریت حسابداری حاکی از این است که تغییرات در محیط بیرونی یک سازمان باید منجرب تغییر در سیستم های مدیریت حسابداری یک سازمان شود.

 در یک مناقصه حمایت از چنین تغییراتی در محیط عملی، استادان دانشگاه، حسابداران شرکتها و مشاوران همانند هم سیستم ها و روشهای جدید و پیشرفته مدیریت حسابداری را گسترش می دهند مثل فعالیت بر پایه قیمت، فعالیت تعیین شده، ایجاد قیمت چرخه زندگی و متعادل کردن کارت امتیازها نزدیک به میزان اجرائی[3].

 اما مدرک عملی اندک مبنی بر اینکه نرخ واقعی از گزینش تغییرات در سیستم های مدیریت حسابداری و / یا نیروهایی که تحریک می کنند یا مانع تغییرات در سیستم های مدیریت حسابداری می شوند، وجود دارد[4].

 این تحقیق با بررسی میزان تغییر سیستم های مدیریت حسابداری و کنترلی که در 31 شرکت تولیدی کانادائی در طول سه سال تغییر کردند با کتب مربوط به تغییر مدیریت حسابداری همکاری می کند. به ویژه این تحقیق ظرفیت و موقعیت تغییر مدیریت حسابداری و تأثیر اقتصاد معین و بی ثباتیهای هم تراز سازمان بر روی تغییر مدیریت حسابداری را بررسی می کند. این تحقیق توسط ایجاد یک متغیر جدید، تدبیر مناسب تر به پیشگویان مشهود تغییر در مدیریت حسابداری دانش کنونی را افزایش می دهد و شدت نتایج رقابت تغییر در مدیریت حسابداری در سازمانها را نشان می دهد. مطالعات قبلی به این نتیجه رسیدند که هیچ رابطه ای بین تغییر در مدیریت حسابداری و شدت رقابت وجود ندارد. به علاوه، این تحقیق منافع دریافت شده و مشکلات مواجه شده در طول فرایند تغییر در مدیریت حسابداری را اطلاع می دهد.

 یادداشت های این مقاله همانند زیر سازماندهی شده است : بخش 2 این تحقیق چهارچوبی نظری و کتب قبلی را نشان می دهد. در بخش 3 روش تحقیق و تعریف انواع مطالعه توضیح داده می شود. بخش 4 نتایج دنبال شده توسط بحث و نتیجه گیری در بخش پایانی را نشان می دهد.


[1]  . Innes and Mitehell , 1995 : Libby and waterhous , 1996 : kaplan and Norton, 1996: Burns and Vavio , 2001 : waweruetal , 2004).

[2]  . Baines and Lang field smith

[3]  . ( Innes and Mitchell, 1996 : Burns and Vaivio, 2001 : Haldma Lauts , 2002 L Hoque, 2003 : Waweru et al, 2004)

[4]  . ( Libby and water house , 1996 : williams and seaman, 2001: Baines and Langfield smith , 2003 : waweru and uliana 2005)


دانلود با لینک مستقیم


مقاله پیش بینی تحول در سیستم های مدیریت حسابداری نتایج تدبیر اقتصادی تر
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد