فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله گزارش کار کارآموزی خمش و برش ورق

اختصاصی از فایل هلپ مقاله گزارش کار کارآموزی خمش و برش ورق دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله گزارش کار کارآموزی خمش و برش ورق


مقاله گزارش کار کارآموزی خمش و برش ورق

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحات 29

پیشگفتار

مجموعه مطالب و اطلاعاتی که به صورت جزوه حاضر تقدیم علاقه‌مندان صنعت میگردد، با این دید گردآوری شده‌اند که روشنگر بخشی از معضلات و مفاهیم پیچیده این صنعت بوده و صنعتگران را در زمینه‌های مختلف این فن یاری دهند. 

جزوه به نحوی تنظیم و تدوین شده است که علاقه‌مندان تا حد ممکن بدون نیاز به منبع اطلاعاتی دیگری مطالب مورد نیاز خود را در لابلای صفحات آن بیابند.

مفاهیم مطرح شده در فصول مختلف ؟؟ به قوانین محکم علمی و تجربیات آزمایشگاهی و صنعتی متعدد استوار بوده و صحت آنها با تولیدات کارخانجات بزرگ کشورهای صنعتی به ثبوت رسیده است.

کار صنعتی همواره متضمن طراحی و ساخت اجزایی است که باید وظایف ویژه‌ای را، تحت شرایط عملکرد بخصوص، ایفا نمایند.

جدا از مساله یک قطعه خاص، ساخت آن همواره منوط به جنس قطعه مورد نظر خواهد بود. قطعات مورد نیاز ماشینهای مختلف، عمدتاً فلز هستند، و در نتیجه با توجه به روشهای تولید مربوطه ساخته می‌شوند.

یکی از روشهای تولید قطعات فلزی، استفاده از طریقه براده برداری است که خود شاخه‌آی متفاوتی دارد و بدین لحاظ نیز باید مسایل مرتبط با هر شاخه بدقت مطمع نظر قرار گیرند.

هدف از تولید انبوه، بهره‌وری بالاست تا هزینه تولید را کاهش دهد و قابلیت تعویض را برای تولید آسانتر فراهم نماید. برای بالا بردن نرخ تولید بایستی ابزار تولید مناسب دردست داشت و با استفاده از ادوات کنترل صحیح سرعت مراحل کنترل محصول را افزایش داد.

جناب مهندس شکری و کارگاه ورقکاری شکری یاری گرفته شده و از ایشان و تمامی کارکنان کارگاه ورقکاری شکری کمال سپاسگذاری را می‌نماییم.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله گزارش کار کارآموزی خمش و برش ورق
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد