فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره ی کارآموزی ، کهرنگ لاستیک

اختصاصی از فایل هلپ تحقیق درباره ی کارآموزی ، کهرنگ لاستیک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 112

 

مقدمه :

وسعت سازمانها و موسسات موجب می شود که مدیر نتواند به همه امور بخصوص امور جزئی تر، نظارت و رسیدگی کند و ناچار باید قسمتی از اختیارات خود را به افراد واجد شرایط واگذار کند . هر قدر وسعت سازمان بیشتر شود و بر تعداد کارکنان افزوده گردد ، مدیر موظف است اختیارات بیشتری را واگذار کند و به دیگران هم در مدیریت نقش دهد و این تفویض اختیار در حالیکه افزایش بازدهی و ازدیاد علاقه بانجام کار را در دیگران ایجاد کند باعث تکامل افراد و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز و بهبود روابط انسانی در سازمانها می گردد.

تفویض اختیار باعث هرچه بیشتر تقسیم شدن کار و انجام درست تر و دقیق تر آن شده و مانع اتلاف وقت مدیران در امور غیر لازم می شود. برای تحقیق اهداف سازمان تفویض اختیار را باید شناخت و نتایج اختیار ضروری بوده و بایستی به اصول تفویض اختیار توجه کافی مبذول گردد تا موانع برقراری آن به راحتی از پیش پا برداشته شود. از سوی دیگر تفویض اختیار فرصت مناسبی به افراد کم تجربه می دهد.

گریس آرگریس می گوید « مدیران باید کارکنان را به قبول مسئولیتهای بیشتر تشویق کنند و شرایط انعطاف پذیری را برای رسیدن آنها به بلوغ و کمال فراهم آورند.( گری دسلر، 1373)

برای این منظور باید متذکر شد که یکی از مهمترین کوششهای انسانی ، مدیریت است زیرا همه مدیران در همه رده ها و در همه گونه سازمان وظیفه بنیادی طراحی و یا نگهداشتن محیطی را بر عهده دارند که در آن افراد از راه همکاری و به گونه ای گروهی، بتوانند ماموریتها و هدفهای برگزیده ای را به اجرا درآورند و به سخن دیگر مدیران این مسئولیت را بر عهده دارند تا فرصتی پدید آورند که افراد بتوانند بهترین همکاری را برای رسیدن گروه به هدفهای خود ارائه دهند.

در این تعریف مدیریت نوعی کوشش و همکاری دسته جمعی خوانده شده و بر خلاف تعریفهای دیگر بر وجه اشتراک و مساعدت و به وجود آوردن محیطی مناسب برای شکوفایی فرد و درنهایت سازمان تاکید شده است.

کارخانه لاستیک کهرنگ

شرکت لاستیک کهرنگ (سهامی خاص) در سال 1360 توسط جمعی از سرمایه گزاران با مشکلات فراوان و زحمات طاقت فرسایی تاسیس شد .

برای پایه گذاری این واحد صنعتی که در واقع کشور را صاحب صنعت لاستیک کرده است بالغ بر 18 میلیون دلار ارز و 65 میلیارد ریال سرمایه ریالی توسط سهامداران شرکت تامین و هزینه شده است .

این کارخانه در زمینی به مساحت 90 هزار متر مربع در شهرک صنعتی اشترجان (کیلومتر 6 جاده اصفهان – ذوب آهن)احداث شده است . سالن تولید کارخانۀ سوله ای به مساحت 12 هزار متر مربع و زیر بنای تاسیسات و سرویس های اداری و انبارها بیش از 6 هزار متر مربع می باشد .

کارخانه با بهره گیری از یک کوره بمبوری و چهار دستگاه پرس قادر است روزانه 60 تن انواع لاستیک و معمولی تولید کند که از این میزان 18 تن لاستیک منجید دار است .این شرکت با انتخاب و خرید تکنولوژی منجید دار و با کیفیت بالا وارد بازار گردیده که علاوه بر تامین نیازهای داخلی قادر به صدور 30 درصد از محصولات


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره ی کارآموزی ، کهرنگ لاستیک
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد