فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود کتاب طراحی ها و نقشه های صنعتی

اختصاصی از فایل هلپ دانلود کتاب طراحی ها و نقشه های صنعتی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود کتاب طراحی ها و نقشه های صنعتی


دانلود کتاب طراحی ها و نقشه های صنعتی
معرفی کتاب : 

مجموعه طراحی ها و نقشه های صنعتی برای راه اندازی موتورهای الکتریکی صنعتی توسط اینجانب ،سمیر کتف، در سال 1386 -1385 انجام شد. در آن زمان من در مجموعه فنی و حرفه ای استان البرز  شهرستان کرج  واقع در چهار راه طالقانی مشغول به فراگیری رشته الکتروتکنیک بودم. در آن سالها آموزش نقشه های الکتروتکنیک که شامل مدارهای فرمان و کنترل و سیم پیچی موتور است توسط دست و با شاولون انجام می شد. اینجانب اولین کسی بودم که توسط کامپیوتر و نرم افزار نقشه ها را کشیدم و نرم افزارها را تهیه و همچنین آنها را به علاقه مندان آموزش دادم...

... از آن به بعد طرح های من  دست به دست گشت و از سایتهای مختلفی سر در آورد. تصمیم گرفتم این طرحها را جمع کرده و در قالب چند مجموعه عرضه کنم....


دانلود با لینک مستقیم


دانلود کتاب طراحی ها و نقشه های صنعتی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد