فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اقدام پژوهی کاهش مشکلات بیش فعالی و کم توجهی .

اختصاصی از فایل هلپ اقدام پژوهی کاهش مشکلات بیش فعالی و کم توجهی . دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی کاهش مشکلات بیش فعالی و کم توجهی .


اقدام پژوهی کاهش مشکلات بیش فعالی و کم توجهی  .

اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکلات بیش فعالی و کمبود توجه ریحانه را کاهش داده و او را به درس و کلاس علاقه مند سازم ؟

قدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد.

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 23

 

 

 

 

مقدمه

کودکانبیش فعالیکهدچار نقصتوجههستند، در تحصیلبا مشکلمواجهند. دامنهِ توجهدر آنها بسیار محدود استو بههمینعلتنمیتوانند تمرکز لازمرا حیندرس خواندنداشتهباشند. اینکودکانبه سرعتحواسشانپرتمی شود و بهکوچکترینمحرکبیرونیواکنشنشانمی دهند. در نتیجهعملکرد تحصیلیآنانپایینمیآید و در یادگیریدچار مشکلمی شوند.

از لحاظاجتماعی، کودکانبیش فعالتأثیر مثبتیبر دیگراننمی گذارند و مرتبمورد انتقاد قرار می گیرند. آنها به دلیلدقتپایین، اغلبدچار اشتباهمی شوند و انتقاد دیگرانرا نسبتبهخود برمیانگیزانند. اینبچهها بهجزئیاتمسائلتوجهیندارند. حتیدر بازیها نیز با دشواریرو به رو می شوند و در ارتباطخود با بچه هایدیگر مشکلپیدا می کنند. اغلباز دستورالعملها پیروینمیکنند و از عهدهتکالیفمدرسهو سایر کارها و وظایفبرنمیآیند.آناناز درگیر شدنبا تکالیفیکهمستلزمتلاشذهنیمداوماست، میپرهیزند. اغلب، وسایلخود را گممیکنند و دچار فراموشکاریاند. به طور افراطیحرفمی زنند و پیشاز تمامشدنپرسشها، پاسخمیدهند. منتظر نوبتماندنبرایشاندشوار استو بسیاریاوقاتمزاحمکار دیگرانمی شوند. در برخی موارد مشکلات همراه با این اختلال در سراسر زندگی شخص ادامه می یابد. گرچه این کودکان در دوره بزرگسالی همه علایم مربوط به بیماری را ندارند و از پرتحرکی آنها کاسته شده است ولی مشکلات توجه و تمرکز و رفتارهای تکانشی آنها ادامه می یابد. در عده ای از این کودکان نیز با رسیدن به سن 12 سالگی علایم آنها بهبود می یابد و عملکرد طبیعی در حوزه های مختلف رفتاری، اجتماعی و تحصیلی پیدا می کنند. در کسانی که بیماری ادامه می یابد نیاز به ادامه درمان نیز وجود دارد. به نظر می رسد عمده مشکلات این کودکان با ورود به مدرسه آغاز می شود، مکانی که در آنجا انتظار نظم، انضباط، پیشرفت تحصیلی، ارتباط مناسب با همسالان، پیروی از دستورات معلم و انجام تکالیف مدرسه می رود. از آنجا که مطالعه، خواندن و نوشتن، گوش فرادادن به صحبت های معلم نیازمند تمرکز، توجه، قرار و آرامش کافی دارد و این کودکان در این زمینه ها مشکل دارند، در نتیجه درس خواندن برای آنها تبدیل به معضلی می گردد که به راحتی قابل حل نیست، ساعات انجام تکالیف درسی در منزل ساعات طولانی کشمکش بین والد و کودک است. کودکی که ساعت های زیادی را به بازی و فعالیت می پردازد، از نیم ساعت نشستن روی تکالیف درسی بیزار است. در کلاس درس زمانی که سایر دانش آموزان مشغول یادگیری مطالب جدید هستند و به صحبت های معلم گوش می دهند، آنها مشغول حرف زدن با بغل دستی، بازی کردن و یا ور رفتن با کتاب، مداد و سایر وسایل هستند.


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی کاهش مشکلات بیش فعالی و کم توجهی .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد