فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل اقدام پژوهی مزایا و معایب تغییر نظام آموزشی از 5 سال به 6 سال ..

اختصاصی از فایل هلپ فایل اقدام پژوهی مزایا و معایب تغییر نظام آموزشی از 5 سال به 6 سال .. دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فایل اقدام پژوهی مزایا و معایب تغییر نظام آموزشی از 5 سال به 6 سال ..


فایل اقدام پژوهی مزایا و معایب تغییر نظام آموزشی از 5 سال به 6 سال ..

اقدام پژوهی مزایا و معایب تغییر نظام آموزشی از 5 سال به 6 سال

اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد.

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 8

 

 

 

 

مقدمه

نظام آموزشی کشورمان از زمان شروع آموزش تعلیم و تربیت سنتی در ایران تا کنون تغییرات چشمگیری را به خود دیده  و نظام کنونی قابل مقایسه با نظام های ابتدایی نیست ، تغییر سازنده در هر نظامی نشانه پویایی آن نظام آموزشی است و نظامهای بسته هیچ گاه نتوانسته اند به مرحله شکوفایی و هدف های غایی خود دست یابند ، بحث در مورد مزایا و معایب هر نظامی که هنوز به مرحله اجرا در نیامده خوش بینی و بدبینی هایی را به دنبال دارد ، اما نمی توان چشم بسته نیز به استقبال نظامی جدید با هدفهای جدید رفت ، این مثل آن است است که عضو یک خانواده باشی و ساختمان آن و اثاثیه را تغییر دهند و شما هیچ نقش و فعالیتی  در آن نداشته باشی ، پس ما معلمین لازم است که به جوانب مثبت و منفی این نظام جدید آگاه باشیم چون در سال تحصیلی جدید باید با آن رو به رو شویم و بتوانیم به نحواحسن آن را در آموزشگاه ها اجرا کنیم.

علاوه بر قشر فرهنگی  نظام 6-3- 3 از طرف والدین و مردم عادی ، کارشناسان، برنامه ریزان مورد نقد و بررسی قرار می گیرد و ایده ها و نظرات مخالف و موافق خود را اظهار می دارند . بحث در مورد مزایا و معایب هر طرح، تا زمانی که هنوز مراحل اجرایی خود را سپری نکرده است شاید  ما را نسبت به آن  نا امید یا بسیار خوش بین سازد .

بنابراین  هم اکنون  طرح 3-3-6 در جامعه توسط افراد مختلف ،از مردم عادی گرفته تا کارشناسان ، برنامه ریزان علوم تربیتی و قشر فرهنگی که مجریان اصلی آن هستند نقد می شود و هر کس به نوعی ایده های مخالف و موافق خود را بیان می کنند . همان طور که می بینیم درمدت زمان خیلی کم طرح های متعددی برای اجرا وارد مقطع ابتدایی شده است.

به راستی چرا در این مدت کم ،این همه طرح بر مدارس عرضه میشود ؟

مگر قبلا زمان را از ما گرفته بودند؟

آیا وجود طرح های زیاد ، و در بسیاری از موارد موازی ما را در رسیدن به اهداف آموزش و پرورش نا کام نمی سازد؟ طرح 3-3-6 ، طرح کرامت ، طرح سبا ، طرح خلاقیت ، روز نظم همگانی ، جابربن حیان ، طرح ضمن خدمت های فشرده ،طرح  طناب زنی، طرح توصیفی و بسیاری از طرح ها که در اینجا مجال نوشتن آن ها نیست !!!!


دانلود با لینک مستقیم


فایل اقدام پژوهی مزایا و معایب تغییر نظام آموزشی از 5 سال به 6 سال ..
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد