فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره ی نقاش معروف پاپلو پیکاسو

اختصاصی از فایل هلپ تحقیق درباره ی نقاش معروف پاپلو پیکاسو دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره ی نقاش معروف پاپلو پیکاسو


تحقیق درباره ی نقاش معروف پاپلو پیکاسو

فرمت فایل :word  (قابل ویرایش) تعداد صفحات: 46صفحه

 

 

 

پابلو پیکاسو، نقاش سرشناس اسپانیایی سده ۱۹ و ۲۰ می‌باشد. وی در ۲۵ اکتبر سال ۱۸۸۱ در مالا، یکی از شهرهای کشور اسپانیا، متولد شد. وی تحصیلات خود را در فرانسه به پایان رساند. او نزد پدرش که استاد نقاشی بود به آموختن صورتگری پرداخت و در سال ۱۹۰۳ مقیم پاریس شد. در سال های ۱۹۰۶ و ۱۹۱۰، به اتفاق ژرژ براک مکتب کوبیسم را پایه گذاری کرد. براک، از اولین کسانی بود که سنجاق و میخ را با هم توأم نمود و پیکاسو تخته و چیزهای دیگری را هم به آن افزود. پیکاسو در سبک خود شهرت فراوانی به دست آورد و پیروان فراوانی کسب نمود. وی در ۸ آوریل ۱۹۷۲ درگذشت.

پیکاسو تنها یک نقاش حرفه ای نبود او کسی بود که از تکنیک های مختلف برای خلق آثار هنری استفاده میکرد. تکنیک هایی که تا آن روزگار هیچکس جرات استفاده از آنها را نداشت.

او در مجسمه سازی، قلم زنی، حکاکی روی چوب، معماری و ... تبحر داشت و همواره بدنبال چیزهای نو می گشت، سعی میکرد آنها را تجربه کند و احساسات خود را با آنها بیان کند، احتمالا" به همین خاطر هم بود که تنها به نقاشی کفایت نکرد و بدنبال سایر رشته های هنری رفت.

شاید ندانید که صحنه های بسیاری از باله ها و اپراهای آهنگسازان بزرگ معاصر خود را طراحی میکرد و میساخت. مانند باله پوچینلا از دوست نزدیکش ایگور استراوینسکی!

پیکاسو در سال 1881 بدنیا آمد و سالهای اولیه زندگی خود را در پاریس گذراند. در دوران جنگ جهانی اول به رم رفت و با یک بالرین روس ازدواج کرد.

در سال 1927 با یک دختر 17 ساله آشنا شد و مدتی را با او زندگی کرد. در سال 1936 با یک خانم دیگر بنام Dora Maar که عکاس بود آشنا شد و ...

در سال 1943 با یک خانم دیگری که نقاش بود آشنا شد و ... در نهایت از سال 1951 تا 1973 که فوت کرد با خانمی بنام Jacqueline Roque زندگی میکرد.

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره ی نقاش معروف پاپلو پیکاسو
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد