لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"
فرمت فایل: powerpoint (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد اسلاید:24
Index
پاورپوینت ماهیچه سازی به روشHot box & Warm box
لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"
فرمت فایل: powerpoint (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد اسلاید:24
Index
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت
تعداد صفحات: 21
سر نخ گمشده تبلیغات
چکیده
سازمانها و شرکتها همواره با محدودیت منابع مواجه بوده و هستند. بدلیل وجود این محدودیت ها استفاده بهینه از منابع برای آنها ضروری می باشد. آنچه که یک شرکت را از سایر رقبایش متمایز می سازد، استفاده مناسب از منابع در دسترس میباشد. یکی از مهمترین منابع سازمانها بودجه در اختیار آنها است که معمولاً یکی از اقلام این بودجه به تبلیغات شرکتها اختصاص مییابد. در اغلب شرکتها این بودجه بصورت درصدی از فروش تعیین شده و هزینه می شود. ولی عموماً سازمانها کمتر به اثربخشی تبلیغات خود توجه مینمایند. در نتیجه ممکن است علیرغم صرف هزینههای زیاد، به نتایج مطلوب دست پیدا نکنند. لذا برای اطمینان کافی از اثر بخشی تبلیغات، قبل از صرف هزینههای آن میبایست اقداماتی صورت پذیرد که از مهترین آنها می توان به هدف گذاری تبلیغات اشاره کرد.
کلیدواژه : تبلیغات ؛ بازاریابی ؛ هدفگذاری ؛ فروش
1- مقدمه
یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در کسب و کار، تبلیغات میباشد. موفقیت یا عدم موفقیت بسیاری از سازمانها و شرکتها در گرو فعالیتهای تبلیغاتی آنهاست. لذا بدلیل اهمیت و نقش مهم این امر، هرساله شاهد بالا رفتن بودجه تبلیغاتی در سازمانها و شرکتها میباشیم. اما پرداختن به امورتبلیغاتی برای بسیاری از سازمانها تبدیل به یک عادت شده است بطوریکه معمولاً بدون در نظر گرفتن نتایج حاصل از تبلیغات سال گذشته، بودجه بیشتری برای تبلیغات سال بعد خود تصویب نموده و هزینه مینمایند. تصمیم راجع به انتخاب رسانه و پیام نیز عموماً بدون بررسیهای کافی اتخاذ میشود. پر واضح است که در چنین شرایطی تبلیغ دهنده بدون اطمینان لازم از اثربخشی تبلیغات خود، برای آن هزینههای بسیاری صرف میکند. از طرف دیگر مشاورین و شرکتهای تبلیغاتی نیز کمتر در مقام پاسخگویی در مقابل عملکرد خود قرار میگیرند چرا که اصولاً از ابتدا برای تبلیغ دهنده مشخص نبوده که هدف از صرف هزینه برای تبلیغ خود چه بوده است. معمولاً کوچکترین تغییرات، بعنوان مثال در فروش شرکت یا دیدگاه مردم نسبت به یک نام تجاری کافی است که تبلیغ دهنده را از اثر بخشی تبلیغ خود مطمئن سازد. در هر صورت هر تبلیغ دهندهای اقدام به تخصیص بودجه لازم و انتخاب پیام و رسانه برای تبلیغ خود خواهد نمود اما سوال اینجاست که کدام تبلیغ و در چه رسانهای و با چه بودجهای شرکتها و سازمانها را به اهداف خود نزدیکتر میسازد؟
برای پاسخ به این سوال میبایست مقایسهای از یک طرف بین شرکتهای تبلیغاتی و از طرف دیگر ما بین رسانههای مختلف انجام پذیرد. اما برای هر مقایسه، شاخصهایی مورد نیاز است و در حقیقت این شاخصها هستند که نشان دهنده عملکرد یک رسانه نسبت به رسانهای دیگر و یا یک شرکت تبلیغاتی در مقایسه با شرکت دیگر میباشند. شاخصهای مورد استفاده برای این منظور در واقع همان نتایج مورد انتظار تبلیغ دهنده میباشند. بطور کلی میتوان گفت که هر شرکت تبلیغاتی و یا رسانهای که تبلیغ دهنده را به اهداف تبلیغاتی خود نزدیکتر سازد انتخاب مناسبتری تلقی خواهد شد. از این جا میتوان به نقش و اهمیت تعیین هدف در برنامهریزی تبلیغاتی یک شرکت پی برد. چرا که قبل از هر اقدامی تبلیغ دهنده میبایست مشخص نماید که دقیقاً هدفش از تبلیغ چیست. تعیین دقیق اهداف به تبلیغ دهنده کمک میکند تا بتواند از این اهداف بعنوان راهنمایی برای
مقاله کامل بعد از پرداخت وجه
لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"
فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحات: 29
بعد از آنکه حکومت اسلامی در مدینه بنا نهاده شد رسول گرامی اسلام باید چاره ای برای مشکلات داخلی و خارجی می اندیشیدند، و نیز می باید در صدد سر و سامان دادن امور برمی آمدند.
پیامبر در بدو ورود به مدینه با مشکلات زیر مواجه بود:
1ـ تأسیس حکومت در مدینه و انتخاب شدن رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم به عنوان رئیس مدینه، باعث رنجش کسانی می شد که منتظر ریاست بودند. از طرفی یهود که در مدینه و اطراف آن از امکانات وسیعی برخوردار بود نمی توانست ببیند که یثربیان اکنون بالاتر و برتر از آنان می باشند.
2ـ تا آن زمان بزرگترین دشمن اسلام و مسلمین، کفّار قریش بودند. آنها نه تنها از آزار جسمی و روحی مسلمین دست نمی کشیدند، بلکه املاک و اموال آنها را نیز به غارت برده و بدان وسیله به تجارت می پرداختند و نیز به وسیلۀ برخی از طائفه ها برای مسلمین مزاحمت می آفریدند. بنابراین مسلمین باید چاره ای می اندیشیدند تا اولاً: از ناحیۀ یثرب و اطراف آن آسوده خاطر باشند و از دیگر سو بتوانند اموال غارت شده خود را به دست آورند و به مشرکین بفهمانند که اکنون اسیر آنها نمی باشند و دیگران را به اندیشه وادارند که درختی که روئیده است، نه آن درختی است که با نسیمی بر خود بلرزد و از ریشه کنده شود. این گونه بود که جنگ ها یکی پس از دیگری آغاز شد و در انتها آن که ظفر یافت و به توفیق رسید اسلام بود و مسلمین، و برای منافقان، دشمنان، معاندین و کفّار جز یأس و ناامیدی و شکست چیزی نماند. می توان نبردهای رسول اکرم را در دسته بندی زیر قرار داد و به مطالعه آنها پرداخت.
1ـ جنگ های مشرکان با قریش: مهمترین این جنگ ها عبارت از بدر و احد و خندق می باشد. جنگ بدر اولین نبردی است که به صف آرایی مسلمانان و کفّار قریش منجر شد. مسلمین خبر یافتند که قریشیان اموال آنها را تصاحب نموده و بدان وسیله کاروان تجارتی بزرگی به راه انداختند و قصد عزیمت به سوی بلاد شام را دارند. پس راه را به کاروان آنان بستند تا بدان وسیله به اموال خود برسند و از قدرت و اقتدار قریش بکاهند. همچنین به آنها گوشزد نمایند اکنون با گروهی طرف هستند که از بند آنها رسته اند، و اوضاع و شرایط آنها به کلی تغییر نموده است[1].
دیگر نمی توان قصد آزار مسلمین را در سر پروراند و برای کشتن رسول گرامی نقشه ها کشید و طرح ها ریخت. پیام دیگر این جنگ این بود که اینک ابتکار عمل در دست مسلمین است. این مسلمانها هستند که می گویند: قریش چه کاری را و چگونه باید انجام دهند. این امر تا آن زمان که قریش بر سر لجاجت و کینه توزی باشند، با جنگ و مبارزه و مقابله به مثل، انجام خواهد گرفت و زمانی که از کین و لجاجت دست برداشتند با مدارا، عمل خواهد شد. جنگ بزرگ دیگری که بین مسلمین و کفّار قریش انجام شد، «احد» است[2]. قریش برای تسکین قلب و اعاده حیثیت در مکانی به نام احد به جنگ مسلمین رفتند.
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت
تعداد صفحات: 15
تاریخچه ساخت ماشین آلات NC و CNC
تاریخچه ساخت این ماشین آلات به سال 1949 بر می گردد . نخستین بار نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا سفارش ساخت اولین دستگاه کنترل عددی NC را به سازمان MIT داد . این سازمان پس از ساخت آن که تقریبا سه سال بطول انجامید ، دستگاه ساخته شده را در سال 1952 به معرض دید گذاشت.
انگیزه ساخت این ماشین ، اجرای عملیات ابزار کاری روی خطوط صاف ، منحنی و هندسی ترکیبی به صورت دو بعدی و یا سه بعدی بوده که قبلا توسط ماشین آلات مکانیکی و با صرف هزینه های بالا انجام می شد . جهت اطلاعات بیشتر در ارتباط با ماشین آلات CNC ابتدا مختصری در رابطه با ماشین آلات NC توضیح داده خواهد شد .
عمده فواید ماشین آلات NC و CNC به قرار زیر می باشد :
برنامه ریزی و ذخیره سازی آسانتر برنامه اجرایی
تعویض آسان یک برنامه
اجتناب از خطای انسانی
ایمنی ماشین NC و CNC برای اپراتور
تکمیل یک برنامه هندسی ترکیبی به آسانی یک برنامه ساده
اجرای همیشگی یک برنامه با فراز و نشیب کمتر
در بیشتر صنایع مدرن خطوط پیچیده هندسی فقط با استفاده از دستگاههای CNC سه محوره و پیچ محوره و نرم افزار CAD قابل اجرا می باشد . این قبیل برنامه ها قابلیت آن را دارند که برنامه هایی را که تحت نرم افزار AUTO CAD عمل نموده و با پسوند DXF طراحی شده اند را به برنامه های قابل اجرا در دستگاه تبدیل کننده در این تبدیل تمام زوایای خطوط و ترکیبات هندسی با بهره گیری از معادلات ریاضی که در مختصات سه بعدی تعریف شده اند ، به برنامههای قابل اجرا در ماشین تبدیل می گردند . در شکل گیری یک برنامه NC می توان مجموعه ای از خطوط و کمانها را بکار گرفت . این خطوط و کمانها می توانند از مجموعه خطوط بسیار کوچک تشکیل گردند وابزار باید از روی آنها حرکت کنند بنابراین در یک برنامه NC می توان از خطوط کمی طولانی استفاده کرد ولی بعضی NC ها نمی توانند از برنامه های بلند استفاده کنند به همین خاطر باید از قطعات یا عناصر مختلف خطی استفاده کرد .
دستگاه سمباده دستی لرزان
دستگاه سمباده دستی در کل برای سهولت پرداخت کاری ساخته میشوند که به سه گروه
1- پولیش
2- سمباده غلطکی
3- سمباده لرزان
تقسیم می شوند ه در اینجا مورد بحث قرار می گیرند
اجزای دستگاه سمباده دستی لرزان
1- بدنه
2- کفی سمباده که در ابعاد مختلف به بازار عرضه می شود
3- کاغذ سمباده ه به صورت نواری واستاندارد در بازار یافت می شود
4- الکترو موتور
5- کلیدقطع ووصل
6- کلید قفل ، که برای کارهای طولانی استفاده می شود
7- هواکش
8- کیسه گرد گیر
9- بست سیمی
سمباده مشتی لرزان
سمباده مشتی لرزان
سمباده مشتی لرزان
توجه: لینک دانلود و خرید در پایین و زیر این مطلب قرار دارد
توجه: این فایل میتواند هم به عنوان تحقیق و هم به عنوان مقاله مورد استفاده قرار گیرد
(قابل ویرایش و اماده پرینت)Wordفرمت :
فونت:roya
سایز:حداکثر و معمول _24
تعداد صفحات:6
سر فصل ها:
هنوز علت همه گیرترین بیماری آدمی شناخته نشده است. سرماخوردگی همچنان برای پزشکان به صورت معمایی است. عامل سرماخوردگی، مثل سایر بیماری ها محتملاً میکروب است، اما میکروب آن را نیز هنوز پیدا نکرده اند. اگر چنان میکروبی وجود داشته باشد، چنان ریز است که زیر بهترین میکروسکوپها نیز دیده نمی شود.