فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله بازسازی

اختصاصی از فایل هلپ مقاله بازسازی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله بازسازی


مقاله بازسازی

فرمت فایل :word (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 52 صفحه

 

چکیده

مقوله بازسازی یک امر کاملاً تخصصی است که با خانه‌سازی و شهر‌سازی تفاوت بنیادی دارد. پرداختن به بحث بازسازی بایستی از تمامی جنبه‌های آن بصورت جامع علمی وکاربردی صورت گیرد بدین معنا که جنبه های فرهنگی اجتماعی اقتصادی و... باید مورد توجه قرارگرفته شود تا باعث شکست پروژه بازسازی و نهایتا ًعدم رضایتمندی و پذیرش آن توسط مردم سانحه دیده نشود.در ارتباط با موضوع بازسازی اصول و نظریه های مختلفی وجود دارد. که ما در این مقاله با استفاده از اصول بازسازی به تطابق این اصول با پروژه های بازسازی های گذشته ایران بپردازیم 


دانلود با لینک مستقیم


مقاله بازسازی

اینترنت فایروال

اختصاصی از فایل هلپ اینترنت فایروال دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 25

 

3- طرح و اجرای موضوعات

3.1- بعضی تصمیمات اساسی طراحی در یک firewall چه چیزهایی هستند ؟

تعدادی موضوعات طراحی اساسی وجود دارند که باید توسط یک شخص خوش اقبال که مسئولیت او طراحی ، تعیین و اجرا یا نظارت بر نصب یک firewall است ، تعیین شوند .

اولین و مهمترین تصمیم سیاست اینکه چگونه شرکت یا سازمان شما می خواهد سیستم را اعمال کند ، است ک آیا firewall سرجای خود قرار دارد برای رد کردن تمام خدمات به جز آن هایی که برای کار اتصال به شبکه ضروری هستند ، یا اینکه آیا firewall برای تهیه یک متد ارزیابی شده کنترل شده ی دستیابی مرتب در یک حالت غیر تعدید آمیز در جای خود قرار گرفته ؟ در جایی از شکاکیت بین این موقعیت ها وجود دارند نقطه بعدی از firewall شما ممکن است بیشتر نتیجه ی یک تصمیم سیاسی باشد تا اجتماعی

دومی بدین قرار است : چه سطحی از مانیتورینگ (کنترل) افزونگی(زیادی) و کنترل را شما می خواهید ؟

با تثبیت کردن سطح ریسک قابل قبول (یعنی ، چقدرشما محتاط هستید ) از طریق حل مورد اول شما می توانید یک فهرست بازبینی از آنچه که باید مونیتور شود ، مجاز شود و رد شود تشکیل دهید . به عبارت دیگر شما شروع می کنید با فهمیدن (دانستن) اهداف کلی تان و سپس یک تحلیل حتمی را ترکیب می کنید با یک سنجش و لوازم (شرایط یا مقتضیات) تقریبا همیشه متناقض را در یک لیست نشست و رفت تفکیک کنید که مشخص کند چه کاری می خواهید انجام دهید . (چه طرحی را می خواهید اجراکنید.)

سومین مورد مالی است . ما نمی توانیم آن را در اینجا ذکر کنیم مگر با عبارت مهم و دو پهلو ، اما مهم است که سعی کرد هر گونه راه حل پیشنهاد شده را با توجه به قیمتی که برای خریدن یا برای اجرا دارد تعیین کرد . برای مثال یک محصول کامل firewall ممکن است حداکثر 100000 $ حداقل رایگان باشد . حق داشتن محصول رایگان شاید نیاز به هزینه ای برای پیکر بندی روی یک cisco یا مشابه آن نداشته باشد ، اما نیاز به زمانی پرکار و چند فنجان قهوه دارد ! اجرای یک firewall سطح بالا نیاز به هزینه ی زیادی دارد ، شاید برابر با 30000 $ به اندازه ی حقوق و مزایای کارمندی هزینه های جاری مدیریت سیستم ها هم قابل توجه است .

ساختن یک نوع خانگی خوب است ، اما مهم این است که آن را طوری ساخت به توجه مداوم (و هزینه بردار ) نداشته باشد . به عبارت دیگر مهم است که firewall ها را نباید فقط با نظر به اینکه چقدر قیمت دارند سنجید بلکه باید هزینه های متوالی را هم در نظر داشت . از جنبه ی تکنیکی دو تصمیم باید گرفته شوند ،بر مبنای آن حقیقت که برای تمام اهداف عملی و مفید ما درباره آن صحبت می کنیم یک سرویس فرستادن ترافیک ثابت ، بین فرستنده ی (routers ، تعیین مسیر کننده ی) تهیه کننده ی شبکه و شبکه داخلی شما قرار دارد .

سرویس فرستادن ترافیک ممکن است در سطح یک IP اجرا شود ، از طریق چیزی شبیه به قوانین پخش در یک فرستنده (یا تعیین مسیر خنک کننده یا در یک سطح کاربردی ، از طریق دروازه های نماینده و خدمات . تصمیم لازم برای گرفتن این است که آیا یک دستگاه باز شده بی حفاظ را برای اجرای خدمات نمایندگی برای Telnet ، اخبار و. ... روی یک شبکه بیرونی قرار داد یا اینکه یک فرستنده پخش به عنوان یک فیلتر تنظیم کرد که امکان ارتباط یک دستگاه داخلی یا بیشتر را فراهم می کند در هر دو راه کار نقص ها و مزایایی هست با دستگاه نمایندگی میزان بیشتری از رسیدگی بالقوه و ایمنی در عوض هزینه های بالای پیکر بندی فراهم می آید و کاهش در سطح خدمات که ممکن است فراهم آید (زیرا یک نماینده حتما باید برای هر سرویس مورد نظر ساخته شود ) این مبادله قدیمی بین آسانی استفاده و ایمنی بر می گردد . تا فکر ما را با تمام قوا آزار دهد .

3.2- انواع اصلی و اساسی firewall ها کدام هستند ؟

از نظر ادراکی سه نوع firewall وجود دارد . Network larger (لایه شبکه) Application larger (لایه کاربرد یا اجرا) ترکیبی

آن ها آنقدر که شما فکر می کنید متفاوت نیستند و جدیدترین تکنولوژی ها تفاوت را به آن جا می کشانند که دیگر نمی تواند تشخیص داد کدام بهتر و کدام بدتر است . مثل همیشه باید دقت داشته باشید همان نوعی را انتخاب کنید که نیازتان را بر طرف کند . که بستگی دارد به آن مکانیسم هایی که firewall برای انتقال ترافیک از یک ناحیه امنیتی به ناحیه ی دیگر استفاده می کند . سازمان استانداردهای بین المللی (ISO) سیستم های به هم متصل باز (OSI) برای شبکه سازی هفته لایه تعریف می کند که هر لایه خدماتی را فراهم می کند که لایه بالاتر به آن ها وابسته است و به ترتیب از انتها ، این لایه ها ، فیزیکی ،لینک داده (data link) ، شبکه ، انتقال (جابه جایی) نشست (دوره اجلاس) معرفی ، کاربرد هستند .

مهمترین چیز برای تشخیص این است که هر چه سطح پایینتر ، مکانیسم پیش روتر و بررسی کمتر انجام می شود . به طور کلی که بخواهیم ، firewall های سطح پایین سریعتر هستند اما امکان کار اشتباه در آن ها بیشتر است این روزها اغلب firewall ها در دسته بندی ترکیبی جای می گیرند که کار فیلتر کردن شبکه انجام می دهند و همچنین کنترل (بازرسی) کاربرد . مقداری که تغییر می کند بستگی دارد به فروشنده ، محصول ، پروتوکل و ورژن ، بنابراین بعضی سطوح کشفیات و یا آزمودن اغلب ضروری است .

3.2.1- firewall های لایه شبکه

کلا این ها تصمیماتشان را بر اساس منبع ، آدرس های متفاوت و پورتها (برای جزئیات بیشتر در زمینه پورت ها به ضمیرها رجوع کنید .") در بسته های تکی IP می گیرند . یک فرستنده ساده (router) firewall قدیمی لایه شبکه است به خاطر


دانلود با لینک مستقیم


اینترنت فایروال

مطالعات امکان سنجی مقدماتی طرح تولید کاتالیست کانورتور

اختصاصی از فایل هلپ مطالعات امکان سنجی مقدماتی طرح تولید کاتالیست کانورتور دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مطالعات امکان سنجی مقدماتی طرح تولید کاتالیست کانورتور


مطالعات امکان سنجی مقدماتی طرح تولید کاتالیست کانورتور

کار آفرینی   با فرمت    Pdf       صفحات      44

فهرست مطالب
عنوان صفحه
١- معرفی محصول
١- نام و کد محصول ٣ -١
٢- شماره تعرفه گمرکی ٩ -١
٣-شرایط واردات ٩ -١
٤-بررسی و ارائه استاندارد ملی یا بین المللی ١٠ -١
٥-بررسی و ارائه اطلاعات لازم در زمینه قیمت تولید داخلی و جهانی محصول ١٣ -١
٦-موارد مصرف و کاربرد ١٥ -١
٧-بررسی کالاهای جایگزین و تجزیه و تحلیل اثرات آن بر مصرف محصول ١٦ -١
٨-اهمیت استراتژیکی کالا در دنیای امروز ١٦ -١
٩-کشورهای عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول ١٩ -١
١٠ -شرایط صادرات ١٩ -١
٢-وضعیت عرضه وتقاضا ٢٠
١- بررسی ظرفیت بهره برداری و روند تولید از آغاز برنامه سوم تاکنون و محل واحدها و -٢
تعداد آنها و سطح تکنولوژی واحد های موجود، ظرفیت اسمی، عملی، علل عدم بهره برداری
کامل از ظرفیتها، نام کشورها و شرکت های سازنده ماشین آلات مورد استفاده در تولید
محصول
٢٠
٢- بررسی وضعیت طرحهای جدید و طرحهای توسعه در دست اجرا ( از نظر تعداد، ظرفیت، -٢
محل اجرا، میزان پیشرفت فیزیکی و سطح تکنولوژی آنها و سرمایه گذاری انجام شده اعم از
ارزی و ریالی و مابقی مورد نیاز)
٢١
٣- بررسی روند واردات محصول از آغاز برنامه سوم تا نیمه اول سال ٨٥ (چقدر از کجا) ٢٢ -٢
٤- بررسی روند مصرف از آغاز برنامه ٢٣ -٢
٥- بررسی روند صادرات محصول از آغاز برنامه سوم تا نیمه اول سال ٨٥ و امکان توسعه آن -٢
(چقدر به کجا صادر شده است) ٢٥
٢٤
٢
سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران کاتالیست کانورتور
فهرست مطالب
عنوان صفحه
٦- بررسی نیاز به محصول با اولویت صادرات تا پایان برنامه چهارم ٢٥ -٢
٣- بررسی اجمالی تکنولوژی و روش های تولید و عرضه محصول در کشور و مقایسه آن با
دیگر کشورها.
٢٨
٤- تعیین نقاط قوت و ضعف تکنولوژیهای مرسوم (به صورت اجمالی)در فرآیند تولید محصول ٣٢
٥- بررسی و تعیین حداقل ظرفیت اقتصادی و شرایط عملکرد واحد و بر آورد حجم سرمایه
گذاری ثابت به تفکیک ریالی و ارزی(با استفاده از اطلاعات واحد های موجود، در دست اجرا،
و اینترنت و بانک های اطلاعاتی جهانی، شرکت های فروشنده تکنولوژی و UNIDO و
تجهیزات و...)
٣٢
٦- میزان مواد اولیه عمده مورد نیاز سالانه و محل تامین آن از خارج یا داخل کشور قیمت
ارزی و ریالی آن و بررسی تحولات اساسی در روند تامین اقلام عمده مورد نیاز در گذشته و
آینده
٣٧
٧- پیشنهاد منطقه مناسب برای اجرای طرح ٣٨
٨- وضعیت تامین نیروی انسانی و تعداد اشتغال ٣٩
٩- بررسی و تعیین میزان تأمین آب، برق، سوخت، امکانات مخابراتی و ارتباطی (راه-
راه آهن- فرودگاه- بندر...) و چگونگی امکان تامین آنها در منطقه مناسب برای اجرای طرح
٣٩
١٠ - وضعیت حمایت های اقتصادی و بازرگانی ٤٠
٤١ - تجزیه و تحلیل و ارائه جمع بندی و پیشنهاد نهائی در مورد احداث واحد های جدید ٤١
منابع و مراجع ٤٢
پیوست یک ٤٣

 


دانلود با لینک مستقیم


مطالعات امکان سنجی مقدماتی طرح تولید کاتالیست کانورتور

بیل گیتس

اختصاصی از فایل هلپ بیل گیتس دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 13

 

بیل گیتس [رئیس شرکت مایکروسافت]

پدیده گیتسبیل گیتس در سن 43 سالگی ثروتمندترین مرد جهان بود. او از سن 20 سالگی تاکنون رئیس شرکت مایکروسافت بوده است که ارزش آن چیزی در حدود 50 بیلیون دلار است (گرچه خود گیتس تاکید دارد که بیشتر پول وی در سهام مایکروسافت صرف شده) و ثروت او به اندازه‌ای است که خارج از درک مردم است. به این دلیل ثروت وی هم مایه رشک ما است و هم کنجکاوی ما را برمی‌انگیزاند.گیتس پدیده قرن بیستم یعنی بزرگترین غول کامپیوتری می‌باشد. دوستان و آشنایان از قدرت پول وی شگفت‌زده شده‌اند و این شگفت‌زدگی موجب سرگرمی متداول دربارها و رستوران‌ها گردیده است. این باور که هرگز رهبر تجاری دیگری آنقدر پول نداشته جالب و وسوسه‌انگیز است. درواقع، افراد بازرگان خیلی ثروتمندی از قبیل هنری فورد و جان دی راکفلر وجود دارند ولی ثروت گیتس فقط بخشی از جذابیت اوست. طلوع برق‌آسای گیتس همراه با شهرت و اقبال وی موید ظهور یک نظم تجاری جهانی جدید است نظمی که تحت تسلط رده دیگری از رهبران تجاری قرار دارد. می‌توان آنها را آدم‌های غیرحرفه‌ای در امور کامپیوتر یا Nerds نامید ولی آنها چیزهایی را می‌دانند که بیشتر ما از آنها آگاهی نداریم. آنها نیروی بالقوه فن‌آوری جدید را به گونه‌ای درک می‌کنند که مدیران همه فن حریف سنتی فکرش را هم نمی‌توانند بکنند. آنها در مورد چیزهایی که ما واقعا درک نمی‌کنیم خیلی خیلی زیرک‌اند و این زیرکی همه ما را ناراحت می‌کند.وقتی که نوبت به آینده می‌رسد آنها آن را به دست می‌آورند ولی ما به دست نمی‌آوریم. گیتس که از نظر فنی باسواد و از لحاظ روشنفکری نخبه‌گراست نشانه‌ای از رهبران آتی می‌باشد. گرچه او در رد موند واشنگتن مستقر است احتمالا می‌توان وی را از بزرگترین بازرگانان ناحیه سلیکون ولی (Silicon Valley) نامید. از نظر برخی‌ها در شرکت مایکروسافت او یک چهره صوفیانه و تقریبا مذهبی است در حالی که از نظر دیگران در صنعت او ضدمسیح است. هر دو نظر غیرمتعارف به نظر می‌رسد ولی جای تردید نیست که نفوذ او تا چه اندازه قدرتمند می‌باشد. (با این همه سروصدا که درباره سوءاستفاده ادعایی از قدرت انحصار شده فراموش کردن آنچه در گذشته در دهه 1970 بر سر شرکت آی‌بی‌ام آمد و هدف تحقیقات ضد تراست بود، آسان می‌باشد). با همه این احوال، حافظه ضعیف می‌شود. امروزه ما شرکت آی- بی- ام را در مقایسه با شرکت مایکروسافت مقدس‌تر تلقی می‌کنیم. ماهیت قدرت چنین است. یعنی ما از آنچه کمتر درک می‌کنیم ترس بیشتری داریم.شما در شیوه مدیریت گیتس سرنخی از سبک رهبری در دانشکده‌های بازرگانی نخواهید یافت. درواقع، استادان و کارشناسان مدیریت در مورد آنچه رئیس هیئت مدیره مایکروسافت و مدیر اجرایی آن را اینقدر موفق ساخته به طور عجیبی ساکت هستند. شاید هم احساس حقارت و بی‌اعتنایی می‌کنند. گیتس سرانجام هاروارد را که در آن تحصیل حقوق می‌کرد رها نمود. دانشگاهیان بیشتر رهبران تجاری سنتی یعنی مدیران اجرایی سنتی را ترجیح می‌دهند.پس ما برای شناخت آنچه این امر را قابل توجه و مهم می‌سازد به کجا باید مراجعه کنیم؟ کجا بهتر از خود دانشنامه مایکروسافت یعنی Encarta است؟ در این دانشنامه تحت مدخل گیتس، ویلیام، هنری سوم آمده که «بیشتر موفقیت گیتس در توانایی وی نسبت به برگردان دیدهای فنی به استراتژی بازار و آمیختن خلاقیت با بینش فنی بستگی دارد.» سرانجام آنچه بیل گیتس را متمایز از هر رهبر تجاری دیگر در تاریخ می‌کند احتمالا نفوذی است که او بر زندگی‌های ما دارد. در حالی که قدرت غول‌های پیشین معمولا در یک بخش یا صنعت متمرکز بود، قدرت نرم‌افزاری مایکروسافت چنگ‌های خود را در هر حوزه‌ای از زندگی ما گسترانده است.سلطان‌های رسانه‌ای مانند روبرت مرداک ما را ناراحت می‌کنند زیرا آنها قدرتی دارند که آنچه را که در روزنامه‌ها و تلویزیون‌هایمان ظاهر می‌شود کنترل می‌کنند. ولی نفوذ افرادی که نرم‌افزار را می‌نویسند غیرقابل پیش‌بینی است. دانشنامه Encarta که مایکروسافت تولید نموده فقط نمونه‌ای است از چند مورد که چگونه بیل گیتس و شرکتش در هر جنبه از زندگی ما نفوذ می‌کند. از این‌که ما از تسلط بازار نرم‌افزاری‌اش احساس ناراحتی کنیم تعجبی ندارد. این‌که از او بدگویی شود و مورد حمله قرار گیرد شگفت‌آور نیست. روی هم رفته، چندتا از رهبران تجاری فرصت بازنویسی تاریخ را پیدا می‌کنند؟ولی در شرایط هوچی‌گری و ضدهوچی‌گری، بیل گیتس چه نوع فردی است؟ آیا او فردی تیزهوش است که اصولا فقط در کامپیوتر تیز و باهوش بوده و در زمان و مکان مناسب قرار گرفته، یا اینکه چیزی بدیمن‌تردرباره مردی وجود دارد که می‌توانست به راحتی در دهه بیست زندگی خود کناره‌گیری نماید یا بازنشسته شود ولی ترجیح می‌دهد که بیشتر روزها 16 ساعت در روز کار کند.داستان‌ها در مورد گیتس ریاضی‌دان نابغه و برنامه‌نویس کامپیوتر و درباره سایر گیتسها، بازرگان بی‌رحمی که برای شکست یا سرکوب رقابت با تمام توان بیرون می‌رود، به طور فراوان وجود دارد. تنها با جدا کردن واقعیت از خیال می‌توان شروع به کشف گیتس واقعی نمود. آنچه از این تحلیل به جا می‌ماند یک تصویر به مراتب پیچیده‌تر است.این تنها یک داستان استعداد فنی و ثروت زیاد نیست، بلکه یک بینش قابل توجه تجاری و شور و شوق وسوسه‌انگیز برای بردن و پیروز شدن است. همچنین سرگذشتی است پیرامون یک سبک رهبری کاملا متفاوت از آنچه دنیای تجاری و کسب و کار قبلا به خود دیده است.آنچه که بیل گیتس به رهبران تجاری آینده پیشنهاد می‌کند الگوی جدید است الگویی که ویژگی‌ها و مهارت‌هایی را که خیلی مناسب برای چالش‌های قرن بیست و یکم است گردهم می‌آورد. بیل گیتس با وجود همه خطاهایش مطالب زیادی برای یاد دادن نسل بعدی بازرگانان و مدیران دارد.از زمان تشکیل مایکروسافت، گیتس این تصور خود را که روزی که روی هر میز و در هر خانه یک کامپیوتر باشد دنبال نموده است. (جالب اینکه شعار اصلی او عبارت بود از «روزی روی هر میز و در هر خانه یک کامپیوتر باشد که از نرم‌افزار مایکروسافت استفاده کند» ولی بخش آخر شعار این روزها از قلم افتاده چون که برخی افراد را ناراحت می‌کند)اکنون با نگاهی به گذشته پی می‌بریم که گسترش کامپیوترهای شخصی از اداره به خانه تقریبا اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسد.بازاندیشی و بازنگری موضوع خیلی خوبی است ولی همانطور که گیتس نشان داده آینده‌نگری و دوراندیشی خیلی سودآورتر می‌باشد.همچنین مهم است یادآور شویم که صفحات نمایش و صفحات کلید همه جا حاضر و فراگیرند که همه ما امروزه وجود آنها را بدیهی می‌پنداریم چند دهه قبل جزء داستان‌های علمی تخیلی بود. در دهه 1960 هنگامی که آینده‌گراها در آمریکا سعی کردند که روند شکل‌گیری اجتماع را در باقیمانده قرن پیش‌بینی کنند آنها طلوع و ظهور کامپیوتر شخصی (PC) را کاملا نادیده گرفتند. بنابراین این امر تصادفی نیست که گیتس جوان کتاب‌های علمی و تخیلی را به خود اختصاص دهد.این‌که بیل گیتس به تنهایی مسبب بردن کامپیوتر شخصی به خانه‌ها و ادارات در سراسر دنیا باشد و یا اینکه هنری فورد بانی ظهور و پیدایش اتومبیل بوده، نادرست است. ولی وجه اشتراک آنها در این است که آنها نقش اصلی و محوری در تبدیل تصورات به واقعیت بازی کرده‌اند.گیتس با دگرگونی مایکروسافت و تبدیل آن به یک بازیگر مهم در صنعت کامپیوتر و استفاده از جایگاه برتر جدید برای ایجاد بستری جهت رشد خیلی زیاد در برنامه‌های کاربردی فکر خود را به منصه ظهور گذاشت. گیتس از همان ابتدا و خیلی زود دریافت که اگر بخواهد فکرش را به نتیجه برساند، لازم و ضروری است که یک استاندارد صنعتی ایجاد شود. او همچنین می‌دانست که اگر هرکسی زودتر و قبل از همه‌ به آنجا برسد فرصت و شانس مهم‌تری برای داشتن قدرت در صنعت کامپیوتر خواهد داشت.چند سال قبل از این که شرکت آی- بی- ام برای یافتن یک سیستم عامل در کامپیوتر شخصی جدیدش به گیتس نزدیک شود گیتس تاسف عدم وجود یک سیستم عامل مشترک را می‌خورد و پیش‌بینی می‌کرد که بدون یک سیستم عامل نیروی بالقوه کامپیوترهای شخصی شناخته نخواهد شد. مقاله‌هایی که در آن زمان نوشت خبر از آن می‌داد که این فکر را بیش از هرکس دیگری در ذهن داشته است. با وجود آن، حقیقت این است که هنگامی که این فرصت دست داد گیتس آنچه را که می‌خواست به خوبی دید و آن را با هر دو دست گرفت. از آن موقع تاکنون او به همین نحو عمل کرده است.در اوایل دهه 1980، گیتس طراح اصلی حرکت مایکروسافت از تولیدکننده زبان‌های برنامه‌نویسی به یک شرکت نرم‌افزاری متنوع تبدیل گردید که همه‌چیز از سیستم عامل نظیر ویندوز گرفته تا کاربردهایی مانند


دانلود با لینک مستقیم


بیل گیتس