فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت ورزش و معلولین- 34 اسلاید

اختصاصی از فایل هلپ دانلود پاورپوینت ورزش و معلولین- 34 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت ورزش و معلولین- 34 اسلاید


دانلود پاورپوینت ورزش و معلولین- 34 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

—شاید برایتان جالب باشد که بدانید پارالمپیک از چه زمانی شکل گرفته است. سر لودویگ گاتمن (Sir Ludwig Guttmann) در سال ۱۹۴۸، مسابقاتی را بین معلولین آسیب های نخاعی جنگ جهانی دوم در شهر استوک مندویل انگلستان سازماندهی کرد. ۴سال بعد ورزشکاران معلول هلند نیز در این بازی ها شرکت کردند و یک جنبش بین المللی شکل گرفت.
—بازی های المپیک معلولین برای اولین بار در سال ۱۹۶۰ در رم برگزار شد که امروزه آن را پارالمپیک [پارالیمپیک] (Paralympic) می نامند.

 

—در بازی های ۱۹۷۶ تورنتو دیگر گروه های معلولین نیز اضافه شدند و ایده ادغام گروه های مختلف معلولین در مسابقات بین المللی مطرح گردید.
—در همین سال اولین دوره بازی های زمستانی پارالمپیک نیز در سوئد برگزار شد.
—امروزه بازی های پارالمپیک مهمترین رویداد ورزشی معلولین محسوب می شود و ۶ گروه گوناگون معلولین در آن حضور می یابند. دراین بازی ها عملکرد موفقیت آمیز معلولین مورد تأکید قرار می گیرد نه معلولیت آنها. این نهضت از بدو تولد تا کنون رشد چشمگیری داشته است.
—
معرفی کامل ورزش جدید پیلاتس
—پیلاتس یا پیلاتز یا پیلاتیس (به انگلیسی: Pilates)، یک سیستم آمادگی جسمانی است که در اوایل قرن بیستم توسط ژوزف پیلاتس توسعه یافت و در آلمان، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا مورد توجه قرار گرفت. در سال ۲۰۰۵ میلادی، ۱۱،۰۰۰،۰۰۰ نفر در سرتاسر ایالات متحده، به طور منظم به اتجام تمرینات مخصوص این رشته مشغول بودند و ۱۴،۰۰۰ نفر مدرس پیلاتس در این کشور وجود داشتند.نام پیلاتس به افتخار ژوزف پیلاتس بر دانش کنترل بدن یا کنترولوژی اطلاق گردید، زیرا او به عنوان مبدع این روش معتقد بود که با کنترولوژی می‌توان از ذهن برای کنترل عضلات بدن بهره برد.

دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت ورزش و معلولین- 34 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد