فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درمورد زبان برنامه نویسی Microsoft visual stadio net

اختصاصی از فایل هلپ تحقیق درمورد زبان برنامه نویسی Microsoft visual stadio net دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 86

 

Microsoft visual stadio . net

Visual stadio . net ( vs . net ) جدیدترین ابزار برنامه سازی شرکت مایکروسافت و شکل گرفته بر اساس فناوری نوین . net است . فناوری . net رویکرد جدید مایکروسافت برای تولید نرم افزار است و بر تمام برنامه ریزیهای مایکروسافت برای آینده بر مبنای آن خواهد بود . موفقیت . net تا به آن حد بود که شرکتهای دیگری مثل بورلند نیز به آن روی آورده اند . از بعد دیگر می توان گفت vs . net نگاهی جامع به عمر نرم افزار دارد . این چرخه از زمان شکل گیری فکر ایجاد یک نرم افزار شروع و به کنار رفتن آن ختم می شود و مهمترین مراحل آن دو مرحلة تحلیل و طراحی است . اکثر ابزارهای موجود معمولأ امکاناتی متخصص برای یک یا چند مرحله چرخه دارند . اما vs. net ابزارهای مورد نیاز را در طول چرخه در اختیار برنامه ساز می گذارد که باعث ساخت نرم افزارهای با کیفیت تر و ارزانتر می شود . نحوة کار با این برنامه ها کمابیش شبیه سایر برنامه های مایکروسافت ( بخصوص office ) است . یعنی کار برای آشنا با یک نرم افزار می تواند خیلی سریع با دیگر اعضای vs . net آشنا شوند و به طور عملی با آن کار کنند . نکته جالب اینکه این ابزارها در یک محیط ادغام شده اند و برای استفاده از آنها نیاز به بازکردن پنجره های متعدد نیست .

نقش ابزارهای vs. net در چرخة عمر

1 ـ در هنگام تحلیل و طراحی نرم افزار ، ابزار کار آمد به نام v isio 2002 به میدان می آید که عضو جدید مجموعة microsoft office است . این نرم افزار امکانات متعددی دارد و از قابلیتهای تحلیل و طراحی آن که مبتنی بر زبان uml است استفاده می شود . در مرحلة طراحی ، مدل سازی می تواند با هر یک از زبان اصلی vs . net ( basic , c++ , c# ) انجام شود . پس از آن مدل ایجاد شده را می توان به برنامه تبدیل کرد . برنامه خروجی می تواند به هر یک از سه زبان مزبور باشد و زبان انتخاب شده برای مدل سازی تأثیری در زبان برنامة تولید شده ندارد .

2 ـ در زبان برنامه ریزی هم ابزارهای متعددی مطرح هستند . از جمله عبارتند از :

ویرایشگر بسیار قوی برای ایجاد برنامه های مختلف

مترجم های متعدد

server Explorer پیمایش و مشاهده امکانات سرویس دهنده های شبکه.

یکی از قابلیتهای آنها دسترس آسان به امکانات پایگاه SQL sovrers است.

crystal report برای گزارش گیری .

امکانات فراوانی را برای گزارش گیری در اختیار برنامه نویس قرار می دهد . نکته جالب اینکه تمام عناصر گزارش می توانند توسط برنامه کنترل شوند .

Web B rowser ادغام شده با محیط .

یکی از مفیدترن ابزارهای زمان برنامه نویس ، فهرست وظیفه است . فهرست وظیفه را می توان یک دفترچه یادداشت خودکار و دقیق دانست که فهرست کارهای باقیمانده را برای تکمیل برنامه نشان می دهد . این فهرست عناوین مختلفی است که از بین آنها به فهرست خطاهای برنامه و فهرست توضیح اشاره کرد .


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درمورد زبان برنامه نویسی Microsoft visual stadio net
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد