فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره جلبک های کشنده

اختصاصی از فایل هلپ تحقیق درباره جلبک های کشنده دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره جلبک های کشنده


تحقیق درباره جلبک های کشنده

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 فرمت فایل:word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  تعداد صفحات:10

جلبک های کشنده :

مرگ ماهیها در تگزاس : در 8 جوئن سال 1976 آقای Robent Guningham که یک پرورش دهندة ماهی در شمال تگزاس است، 1500 عدد ماهی یک پوندی را در داخل استخر بزرگی قرار داد و نگران این مسئله بود که ممکن است مقدار آب برای تمام ماهیهای موجود در استخر کافی نباشد و جوابگوی همه ماهیها نباشد.

بنابراین او مقدار بیشتری آب از استخری که در مزرعه قرار داشتت به درون استخر بزرگ حاوی ماهیها پمپاژ کرد ولی تا صبح بیشتر ماهیها مردند و بعضی از آنها در حال مردن بودند. آقای Guningham تقریباً سراسیمه بود و دستپاچه شده بود او با مناطق اطراف تماس گرفت، تا متوجه شود که چه کسی می‌تواند به او کمک کند و این راز را برای او افشا کرده و مشکل او را حل کند. و تعدادی از ماهیهای باقیمانده را از مرگ نجات بدهد. او تلفنهای خود را با تماس با مدیر مرکز زیست‌شناسی دانشگاه oklahama به پایان رسانید.

درست در آن طرف خط ماهی شناسان و یا زیست شناسان ماهی که در آن مرکز حضور داشتند این پیشنهاد را دادند که ممکن است ماهیها بر اثر نبود و یا کمبود اکسپژن کافی در آب که بتواند تمام ماهیهای موجود در استخر آب را تأمین کند مرده‌اند. اگرچه هنگامیکه آنها از مرزعه در همان روز دیدن کردند درجة اکسیژن در بالاترین حد خود قرار داشت. براساس توضیح و نظریة بعدی یکی از زیست شناسان نمونه‌ای از آب گرفت، به این دلیل که درون آب، نشانه‌های خفیفی و آثار عجیبی از جلبکهای آبی ـ سبز وجود داشت.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره جلبک های کشنده
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد