فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت علوم پایه ششم کاغذ (سرگذشت دفتر من)

اختصاصی از فایل هلپ دانلود پاورپوینت علوم پایه ششم کاغذ (سرگذشت دفتر من) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت علوم پایه ششم کاغذ (سرگذشت دفتر من)


دانلود پاورپوینت علوم پایه ششم کاغذ (سرگذشت دفتر من)

دانلود پاورپوینت علوم پایه ششم کاغذ (سرگذشت دفتر من)

فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 14

 

 

 

 

¨درس در یک نگاه
¨به‌منظور دستیابی به پیامدها و هدف‌های پیش‌بینی‌شده، محتوای این درس در قالب «کاغذ و فرایند کاغذسازی» طراحی، تدوین و تألیف شده و موضوع درس، «سرگذشت دفتر من» انتخاب شده است.
¨این درس زمینه‌محور است یعنی مفاهیم موردنظر به کمک زمینه یا تِمِ «کاغذ و کارخانه‌ی کاغذسازی» کشف خواهند شد. به عبارت دیگر، کاغذ و کارخانه‌ی کاغذسازی به‌عنوان بستری انتخاب شده است که آموزش مفاهیم بر مسائل علمی، زیست‌محیطی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی مرتبط با فرایند کاغذسازی استوار است.
اهداف/ پیامدها
در پایان این درس انتظار می‌رود دانش‌آموزان بتوانند:
 سطح 1: اطلاعاتی که درباره‌ی فرایند تولید یک محصول ارائه می‌دهد حاکی از توان وی در بررسی پاره‌ای از مراحل آشکار فرایند موردنظر است اما چگونگی تبدیل مواد را در فرایند تولید نشان نمی‌دهد. در راه‌حل‌های ارائه‌شده نیز صرفاً  یکی از مراحل تولید، مورد توجه قرار گرفته است.

دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت علوم پایه ششم کاغذ (سرگذشت دفتر من)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد