فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله درباره توسعه کارآفرینی زنان در ایران

اختصاصی از فایل هلپ مقاله درباره توسعه کارآفرینی زنان در ایران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله درباره توسعه کارآفرینی زنان در ایران


مقاله درباره توسعه کارآفرینی زنان در ایران

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 32

 

مقاله:

توسعه کارآفرینی زنان در ایران

فهرست:

سمینار توسعه‌‌ کارآفرینی زنان در ایران برگزار شد

نگرشی نو به کارآفرینی زنان در ایران

چالش های فراروی زنان کارآفرین در آینده

سمینار توسعه‌‌ کارآفرینی زنان در ایران برگزار شد

سمینار توسعه کار‌آفرینی زنان ایران تحت عنوان " کارآفرینی زنان و چالش های پیش رو" در دانشگاه شیراز و با حضور مدیران کار‌آفرین و مسئولان مرکز کار‌آفرینی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایونا ، دبیر مرکز کارآفرینی دانشگاه شیراز امروز در حاشیه برگزاری این همایش در گفتگو با خبرنگاران گفت: هدف از برگزاری این نشست، انتقال تجربیات زنان کارآفرین به دانشجویان است .

علی‌نقی مصلح شیرازی افزود: کارآفرینی زنان و مسائل مربوط به آن در ایران و جهان همچنین تجارت عملی بانوان کارآفرین که با موفقیت‌های قابل توجهی روبرو بوده، دو محور اصلی این سمینار است .

این مقام مسئول گفت: اولین همایش کارآفرینی زنان درسطح کشور در سال 84 که با کمک امور بانوان استانداری فارس در شیراز برگزار شد، آغاز خوبی برای جلب توجه محافل علمی و اقتصادی کشور در خصوص اهمیت کارآفرینی زنان بود .

مصلح‌شیرازی خاطرنشان کرد: بعد از ایجاد مرکز کارآفرینی زنان، این مرکز با پرداختن به موضوع زنان و کارآفرینی، مسئولیت پی‌گیری درخواست‌ها و اجرایی کردن یافته‌های این گونه سمینار‌ها را برعهده گرفت .

دبیر مرکز کارآفرینی دانشگاه شیراز، ترویج کار‌آفرینی خصوصا در میان زنان را مطلوب توصیف و تصریح کرد: ترویج کارآفرینی به گونه‌ای بوده که تاکنون تعداد زیادی از دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه‌های کشور و شیراز با نوآوری در عرصه‌های مختلف کارآفرینی کرده‌اند

مصلح‌شیرازی با اشاره به کسب مقام برتر بانوی شیرازی در جشنواره کره‌جنوبی گفت: رشد روزافزون تعداد زنان نوآور و نوآوری‌ها و خلاقیت‌هایی که در عرصه‌های مختلف از سوی این بخش فعال از جامعه بروز می‌کند جای تأمل و تعمق دارد .

این استاد اقتصاد دانشگاه شیراز گفت: توجه بیشتر و جدی‌تر به زنان و اهمیت قائل شدن برای زنان کار‌آفرین زمینه رشد خلاقیت‌ها و بروز آن‌ها را فراهم کرده و شتاب جامعه را در مسیر تحول و شکوفائی بیشتر خواهد کرد .

نگرشی نو به کارآفرینی زنان در ایران

اگر کارآفرینی را یک الزام حیاتی برای جوامع عصرحاضر بدانیم باید به اساسی ترین عامل آن یعنی توانا سازی اعتقاد را سخی داشته باشیم .

تحولات جدید جهانی و تغییر رویکردها و نگرش های حاصل از آن باعث شد تا دنیا از حالت در انحصار محض مردان به دنیایی تبدیل شود که در آن زنان جایگاه مطلوب و واقعی خود را پیداکنند و رفته رفته به این حقیقت نایل آید که از یکی دیگر از عناصر تاثیر گذار و با ارزش خود در صحنه معادلات جهانی


دانلود با لینک مستقیم


مقاله درباره توسعه کارآفرینی زنان در ایران
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد