فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلودمقاله درباره ارزیابی و پاسخ به خطرات موجود در حسابرسی یک صورت حساب مالی

اختصاصی از فایل هلپ دانلودمقاله درباره ارزیابی و پاسخ به خطرات موجود در حسابرسی یک صورت حساب مالی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

ارزیابی و پاسخ به خطرات موجود در حسابرسی یک صورت حساب مالی

4صفحه

راهنمایی و مشاوره برای استانداردهای حسابرسی که در تاریخ 15 دسامبر 2006 و بعد از آن تاثیر دارند .

این متن دومین مقاله ای است که در مورد شرایط لازم برای مشاوره جدید از بخش استانداردهای حسابرسی (ASB) منتشر می شود . اولیم مقاله در مورد فرایند ارزیابی خطرات و کنترل های لازم در مورد مفهوم خطر اظهارات نادرست فرو توضیح و بحث داده شد . این مقاله در مورد چگونگی پاسخ حستبرس به احتمال اظهارات نادرست فرد در طراحی و انجام مراحل حسابرسی بحث و گفتگو می کند .

در اینجا هشت نوع استاندارد فهرست شده است تا کمکی برای حستبرسان باشد و مراحل حسابرسی را طبق آن طراحی و اجرا کنند . ایم مقاله خطرات ارزیابی شده را مورد برسی قرار می دهد بنابراین پاسخ حستبرس به خطرات حستبرسی طراحی و سر پرستی و کنترل حسابرسی را آسان می کند .

همان طور که استانداردهای جدید نشان می دهند . " حسابرسان باید احتمال خطر (و اشتباه ) حسابرسی را در نظر بگیرند و به طور کلی سطحی مادی باری صورت حساب های مالی تعیین کنند . " همچنین حسابرسان باید درکی استسی از شی ء و محیط آن که شامل کنترل درونی آن می باشد ، بدست آورده تا احتمال اظهارات نادرست را ارزیابی نماید .


دانلود با لینک مستقیم


دانلودمقاله درباره ارزیابی و پاسخ به خطرات موجود در حسابرسی یک صورت حساب مالی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد