فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ارائه الگویی برای تعیین ارزش طول عمر مشتری در بانک مهر اقتصاد در شهر کرمانشاه در سال 1391

اختصاصی از فایل هلپ ارائه الگویی برای تعیین ارزش طول عمر مشتری در بانک مهر اقتصاد در شهر کرمانشاه در سال 1391 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

ارائه الگویی برای تعیین ارزش طول عمر مشتری در بانک مهر اقتصاد در شهر کرمانشاه در سال 1391


ارائه الگویی برای تعیین ارزش طول عمر مشتری در بانک مهر اقتصاد در شهر کرمانشاه در سال 1391

پایان نامه کارشناسی ارشد   با فرمت    Doc       صفحات      166

 

فهرست مطالب

فصل اول:کلیات پژوهش... 1

1-1-مقدمه: 2

2-1-بیان مسأله : 3

3-1-اهمیت و ضرورت پژوهش : 6

4-1- اهداف پژوهش.. 7

4-1-1-هدف کلی: 7

4-1-2-اهداف جزیی: 7

5-1-فرضیه‏های پژوهش: 7

6-1- تعاریف مفهومی: 8

بدست آوردن مشتری.. 9

حفظ مشتری.. 9

گسترش مشتری.. 9

1-6-1- تعاریف ‏ عملیاتی: 10

فصل دوم:ادبیات پژوهش... 11

1-2-مقدمه: 12

2-2-بیان مسئله: 13

2-3) ضرورت واهمیت تحقیق: 14

2-4-پیشینه پژوهش(داخلی و خارجی) 16

2-5) تعیین ارزش چرخه عمر مشتری( CLV) 22

2-6-بکار گیری مفهوم ارزش چرخه عمر مشتری در صنعت بانکی. 23

2-7-روش های متداول محاسبه CLV.. 29

2-8-کاربرد CLV در صنعت بانکداری.. 34

2-9-تحلیل سودآوری مشتری در مقایسه با ارزش دوره عمر مشتری.. 35

2-10-مدل دو مرحله ای تحلیل رفتار مشتری.. 37

2-11-رفتار مشتریان. 40

2-هماهنگ کردن مدل های RFM در مدل های CLV.. 46

4-فهم محدودیت های CLV و CE.. 48

5-فهم  حوزه و دامنه ی درخواست.. 49

6-درک  کردن (فهمین )محدودیت های مربوط به مدل های نظری ما 49

7-فهمیدن اینکه چگونه رخدادهای  کم یاب و نادر را مدل سازی کنیم. 50

8-تشخیص خطرات مربوط به مسائل درون سیستم اقتصادی.. 50

9-توضیح اثرات شبکه. 51

2-13-مدل مفهومی پژوهش: 53

2-14-مدل پیشنهادی  پژوهش: 55

گسترش مشتری.. 55

حفظ مشتری.. 55

بدست آوردن مشتری.. 55

فصل سوم:روش پژوهش... 58

1-3-مقدمه: 59

2-3-روش پژوهش: 60

3-3- جامعه آماری : 60

جدول2-1-نوع و تعداد حسابها 60

4-3-نمونه آماری : 61

4-4- ابزار گردآوری داده‌ها: 62

بدست آوردن مشتری.. 62

حفظ مشتری.. 62

گسترش مشتری.. 62

1-رگرسیون ساده،…………. 63

2-روش همبستگی اسپیرمن: 63

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها 65

4-1) مقدمه. 66

4-2) معرفی مدل ها و معیارها و ضرایب.. 66

4-2-1)مدلها: 66

4-2-1-1) روش همبستگی اسپیرمن: 66

4-2-1-2) رگرسیون چندگانه. 67

4-2-1-3) معیارهای NFI ، RFI ، IFI ، CFI. 68

4-2-1-3-2) RFI : شاخص برازش نسبی است و مناسبت مدل ارائه. 69

4-3) آمار توصیفی. 70

4-3-2) : توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تحصیلات افراد را نشان می دهد. 71

(4-3-3) : توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب جنسیت افراد را نشان می دهد. 72

4-4) آمار استنباطی و تجزیه و تحلیل داده ها 74

4-4-1) : آزمون کولموگروف -اسمیرنوف برای بررسی نرمال بودن متغیرها (K-S) 74

4-4-2 : بررسی و آزمون فرضیات بر مبنی ضریب همبستگی اسپیرمن. 76

4-4-2-2) فرضیه دوم: بین پتانسیل شبکه‌ای و ارزش طول عمر مشتریان بانک مهر اقتصاد رابطه مستقیم معناداری وجود دارد. 77

4-4-2-3) فرضیه سوم : بین پتانسیل رشد و ارزش طول عمر مشتریان بانک مهر اقتصاد رابطه مستقیم معناداری وجود دارد. 78

4-4-2-4) فرضیه چهارم : بین پتانسیل پایه و ارزش طول عمر مشتریان بانک مهر اقتصاد رابطه مستقیم معناداری وجود دارد. 79

4-4-2-5) فرضیه پنجم : بین بدست آوردن مشتری و ارزش طول عمر مشتریان بانک مهر اقتصاد رابطه مستقیم معنا داری وجود دارد. 80

4-4-2-6) فرضیه ششم : بین حفظ مشتری و ارزش طول عمر مشتریان بانک مهر اقتصاد رابطه مستقیم معنا داری وجود دارد. 81

جدول (4-11): آزمون همبستگی ضریب اسپیرمن حفظ مشتری وارزش طول عمر مشتریان بانک مهر اقتصاد  81

4-4-2-7) فرضیه هفتم . 82

4-4-3 : بررسی فرضیه ی پژوهش بر اساس مدل رگرسیون. 84

4-4-4) مدل تحلیل مسیر و معادلات ساختاری.. 89

4-4-4-1) مدل تحلیل مسیر اول : 89

4-4-4-2) مدل تحلیل مسیر دوم : 93

4-4-4-3) مدل تحلیل مسیر سوم : 96

4-4-4-4) مدل تحلیل مسیر چهارم : 99

4-4-4-5) مدل تحلیل مسیر پنجم : 103

4-4-4-6) مدل تحلیل مسیر ششم : 106

4-4-4-7) مدل تحلیل مسیر هفتم : 109

4-4-5) مدل کلی: 113

4-4-6) انتخاب بهترین مدل : 115

فصل پنجم:نتیجه گیری.. 116

5-1) مقدمه : 117

5-2) بررسی نتایج حاصل از یافته های پژوهش.. 117

5-2-1) همبستگی خطی متغیر وابسته و متغیرهای مستقل. 117

5-2-2) نتیجه گیری حاصل از فرضیات پژوهش.. 118

5-2-3) نتایج حاصل از تحلیل داده ها 120

5-2-4) نتیجه گیری کلی: 125

5-4) پیشنهادات کاربردی.. 128

5-4-1) پیشنهادات مرتبط با پتانسیل یادگیری.. 128

5-4-2-) پیشنهادات مرتبط با پتانسیل شبکه ای.. 128

5-4-3) پیشنهادات مرتبط با پتانسیل رشد 128

5-4-4) پیشنهادات مرتبط با پتانسیل پایه. 128

5-4-5) پیشنهادات مرتبط با بدست آوردن مشتری.. 129

5-4-6) پیشنهادات مرتبط با حفظ مشتری.. 129

5-4-7) پیشنهادات مرتبط با گسترش مشتری.. 129

5-5-) پیشنهادات پژوهش.. 130

5-5-1) پیشنهادات برای تحقیقات آینده 130

5-4) محدودیتهای پژوهش: 130

منابع و ماخذ: 132

پیوستها 135

 

فهرست جداول

جدول (4-1): تجزیه واریانس رگرسیون چندگانه. 68

جدول (4-2): توزیع فراوانی برحسب سن. 70

جدول (4-3) : توزیع فراوانی بر حسب میزان تحصیلات.. 71

جدول (4-4): توزیع فراوانی برحسب جنسیت.. 72

جدول (4-5): آزمون کولموگروف -اسمیرنوف برای بررسی نرمال بودن متغیرها 75

جدول (4-6): آزمون همبستگی ضریب اسپیرمن پتانسیل یادگیری و. 76

جدول (4-7): آزمون همبستگی ضریب اسپیرمن پتانسیل شبکه‌ای وارزش طول عمر مشتریان بانک مهر اقتصاد 77

جدول (4-8): آزمون همبستگی ضریب اسپیرمن پتانسیل رشد و. 78

جدول (4-9): آزمون همبستگی ضریب اسپیرمن پتانسیل پایه و. 79

جدول (4-10): آزمون همبستگی ضریب اسپیرمن بدست آوردن مشتری و. 80

جدول (4-11): آزمون همبستگی ضریب اسپیرمن حفظ مشتری و. 81

جدول (4-12): آزمون همبستگی ضریب اسپیرمن گسترش مشتری و. 82

جدول (4-13): ضریب همبستگی اسپیرمن بین متغیرهای مستقل. 83

جدول (4-14): محاسبه معنی دار بودن رگرسیون به وسیله آزمون F. 84

جدول (4-15): محاسبه معادله رگرسیون بعد متغیرهای مستقل. 85

جدول (4-16): محاسبه معنی دار بودن رگرسیون به وسیله آزمون F. 86

جدول (4-17): محاسبه معادله رگرسیون بعد متغیرهای مستقل. 88

جدول (4-18): ضرایب استاندارد مؤلفه های متغیر پتانسیل یادگیری.. 92

4-4-4-2) مدل تحلیل مسیر دوم : 93

جدول (4-20): ضرایب استاندارد مؤلفه های متغیر پتانسیل شبکه‌ای.. 95

جدول(4-21): معیارهای بررسی مناسبت مدل 2. 96

جدول (4-22): ضرایب استاندارد مؤلفه های متغیر پتانسیل رشد 98

جدول (4-23): معیارهای بررسی مناسبت مدل 3. 99

جدول (4-24): ضرایب استاندارد مؤلفه های متغیر پتانسیل پایه. 102

جدول (4-25): معیارهای بررسی مناسبت مدل 4. 102

جدول (4-26): ضرایب استاندارد مؤلفه های متغیر بدست آوردن مشتری.. 105

جدول (4-27): معیارهای بررسی مناسبت مدل 5. 106

جدول (4-28): ضرایب استاندارد مؤلفه های متغیر حفظ مشتری.. 108

جدول (4-29): معیارهای بررسی مناسبت مدل 6. 109

جدول (4-31): معیارهای بررسی مناسبت مدل 7. 112

جدول (4-30): ضرایب استاندارد مؤلفه های متغیر گسترش مشتری.. 112

جدول (4-32): معیارهای بررسی مناسبت مدل کلی. 114

جدول (4-33): مقایسه معیارهای بررسی مناسبت مدلها 115

جدول (5-1) 118

جدول (5-2) 118

جدول (5-3) : مقایسه معیارهای برازش مدلهای تحقیق. 127

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست اشکال

شکل4-4-4-1) ضرایب رگرسیونی متغیر پتانسیل یادگیری.. 90

شکل4-4-4-2) ضرایب رگرسیونی متغیر پتانسیل شبکه‌ای.. 94

شکل4-4-4-3) ضرایب رگرسیونی متغیر پتانسیل رشد 97

شکل4-4-4-4) ضرایب رگرسیونی متغیر پتانسیل پایه. 100

شکل4-4-4-5) ضرایب رگرسیونی متغیر بدست آوردن مشتری.. 104

شکل4-4-4-6) ضرایب رگرسیونی متغیر حفظ مشتری.. 107

شکل4-4-4-7) ضرایب رگرسیونی متغیر گسترش مشتری.. 110

شکل4-4-5-1) ضرایب رگرسیونی مدل کلی تحقیق. 113

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چکیده:

  • مقدمه:هدف این پژوهش ارائه الگویی برای تعیین ارزش طول عمر مشتری در بانک مهر اقتصاد در شهر کرمانشاه در سال 1391 می باشد ارزش چرخه عمر مشتری، از اصول اساسی مدیریت ارتباط با مشتری است.مفهوم ارزش چرخه عمر مشتری(CLV) بر این مبنا استوار است که مشتریان، منبع در آمد و سود های آینده شرکت هستند. وصنعت بانکی در حقیقت نماینده ایست برای بکار گیری ارزش چرخه عمر مشتری در کسب و کار اقتصادی .

روش کار: از آنجا که در این تحقیق بر اساس اهداف تحقیق، در پی ارائه شناسایی تاثیرات ابعاد ارزش طول عمر مشتریان بانک مهر اقتصاد هستیم، تحقیق بر اساس هدف ، کاربردی می باشدو جامعه آماری این پژوهش تمام افرادی هستند که دارای حساب بانکی از قبیل حساب کوتاه مدت،بلند مدت و پس انداز در بانک مهر اقتصاد در سطح شهر کرمانشاه در سال1391  می باشند.با توجه به ویژگیهای جامعه آماری، روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شده است که تعداد آن 230 نفر می باشد،ابزار جمع آوری اطلاعات در این تحقیق پرسشنامه محقق ساخته با طیف لیکرت 5 گزینه ای می باشد. در بخش اول پرسشنامه، سؤالات مربوط به جمعیت شناختی و مشخصات فردی پاسخ دهندگان طراحی شده، در بخش دوم سؤالات مربوط به ابعاد ارزش طول عمر مشتریان مورد پرسش قرار داده شده است. در تجزیه و تحلیل آماری با استفاده از نرم افزار های21,SPSS AMOS از دو آمار توصیفی و آمار استنباطی استفاده شده است. آمار توصیفی برای گردآوری و طبقه بندی دادههای جمعیت شناختی و آمار استنباطی برای پاسخ به سوالات پژوهش و رد یا تأیید فرضیه ها بکار میرود.

نتیجه گیری:پژوهش حاضر دارای هفت فرضیه می باشد که شامل 1.    بین پتانسیل یادگیری  و ارزش طول عمر مشتریان بانک مهر اقتصاد رابطه مستقیم معنا داری وجود دارد.2. بین پتانسیل شبکه‌ای و ارزش طول عمر مشتریان بانک مهر اقتصاد رابطه مستقیم معنا داری وجود دارد.3. بین پتانسیل رشد و ارزش طول عمر مشتریان بانک مهر اقتصاد رابطه مستقیم معنا داری وجود دارد.4. بین پتانسیل پایه و ارزش طول عمر مشتریان بانک مهر اقتصاد رابطه مستقیم معنا داری وجود دارد.5. بین بدست آوردن مشتری و ارزش طول عمر مشتریان بانک مهر اقتصاد رابطه مستقیم معنا داری وجود دارد.6. بین حفظ مشتری و ارزش طول عمر مشتریان بانک مهر اقتصاد رابطه مستقیم معنا داری وجود دارد.7. بین گسترش مشتری و ارزش طول عمر مشتریان بانک مهر اقتصاد رابطه مستقیم معنا داری وجود دارد. که همگی فرضیات مورد تائید قرار گرفتند.

واژگان کلیدی: ارزش طول عمر مشتری، بانک مهر اقتصاد،مدیریت ارتباط با مشتری،در آمد ،اقتصاد،کسب و کار


دانلود با لینک مستقیم


ارائه الگویی برای تعیین ارزش طول عمر مشتری در بانک مهر اقتصاد در شهر کرمانشاه در سال 1391
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد