فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوبنت درمورد مدل صف MM1 با سرویس دهی دروازه ای به ترتیب تصادفی

اختصاصی از فایل هلپ پاورپوبنت درمورد مدل صف MM1 با سرویس دهی دروازه ای به ترتیب تصادفی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 6 صفحه

Mostafa Hajiaghaei-Keshteli Mostafa_ie@yahoo.com Fall 2006 The M/M/1 queue with gated random order of service مدل صف M/M/1 با سرویس دهی دروازه ای به ترتیب تصادفی سرویس دهی دروازه ای به ترتیب تصادفی یعنی مشتریان پشت دروازه می ایستند و به صورت تصادفی وارد اتاق می شوند.
اتاق انتظار ترتیب نداریم FCFS صف سرویس فرضیات: مدت زمان انتقال بین 2 اتاق صفر می باشد. P<1 صف سرویس نمی تواند خالی باشد مگر این که اتاق انتظار خالی باشد. در این مقاله نشان داده شده است که تعداد مشتریان در اتاق انتظار و صف سرویس دارای توزیع پیوسته ثابت هستند.
برای بدست آوردن توزیع زمان های اقامت در صف سرویس و اتاق انتظار از فرآیند مارکوف دو بعدی استفاده می کنیم و نشان میدهیم که این فرآیند مارکوف دو بعدی دارای توزیع ثابت می باشد. X1:t تعداد مشتریان در اتاق انتظار در زمان X2:t تعداد مشتریان در صف سرویس در زمان X1+x2: M/M/1 همان توزیع S1 و S2 بترتیب زمان اقامت مشتری (به صورت ثابت) در اتاق انتظار و صف سرویس باشد.
تبدیل دو متغیره Laplace –Stieltjes را برای این زمانهای اقامت ثابت بدست می آوریم . S=S1 + S2 سپس با استفاده از آن امید و واریانس S را در مدل M/M/1 که ترتیب سرویس دهی آن به صورت FCFS می باشد، بدست می آوریم. با استفاده از اینکه تعداد مشتریان در اتاق انتظار و صف سرویس دارای توزیع پیوسته ثابت هستند : نتیجه ی حاصل از توزیع پیوسته ثابت زمانهای اقامت مشتریان در اتاق انتظار و صف سرویس: با مقایسه واریانس زمان اقامت در مدل M/M/1 که ترتیب سرویس دهی آن به صورت FCFS می باشد و مدلی که ترتیب سرویس دهی آن بصورت تصادفی می باشد مشاهده می شود که: با مقایسه روابط بالا مشاهده می شود که واریانس در مدل با سرویس دهی دروازه ای به ترتیب تصادفی بزرگتر از واریانس مدل با ترتیب سرویس دهی FCFS می باشد اما از واریانس مدل با ترتیب سرویس دهی تصادفی کوچکتر است.
.

  متن بالا فقط قسمتی از اسلاید پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل کامل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه کمک به سیستم آموزشی و یادگیری ، علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 


 

 

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »




دانلود با لینک مستقیم


پاورپوبنت درمورد مدل صف MM1 با سرویس دهی دروازه ای به ترتیب تصادفی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد