فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت ورزش و دیابت

اختصاصی از فایل هلپ پاورپوینت ورزش و دیابت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

نوع فایل:  ppt _ pptx ( پاورپوینت )

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید : 

 

تعداد اسلاید : 95 صفحه

باسمه تعالی تأثیر ورزش بر بیماران مبتلا به دیابت دیابت نوع 1 فقدان انسولین وابسته به انسولین در اوایل زندگی ایجاد شده و توسعه می یابد مرتبط با عفونت های ویروسی 5-10 درصد جمعیت دیابتی نوع 2 مقاوم به انسولین در اواسط زنگی بوجود می آید مرتبط با چاقی بالا تنه 90-95 درصد جمعیت دیابتی ویژگی های دیابت نوع 1 و نوع 2 √ ورزش چیست؟
فعالیت بدنی برای سلامتی بدن شما بسیار لازم و ضروری است.
همچنین به افزایش حساسیت سلولها نسبت به انسولین، کاهش فشار خون و وزن نیز کمک می‌کند.
بنابراین یکی از درمانهای کلیدی در دیابت می‌باشد. اثر ورزش بر دیابت چیست؟
ورزش می تواند قند خون را کاهش دهد و توانایی بدن را برای جذب گلوکز بهبود بخشد.
با یک ورزش منظم،می توانید میزان نیاز به انسولین را کاهش دهید. ورزش قادر است مقاومت به انسولین را که ناشی از اضافه وزن است، کاهش دهد. ورزش فاکتورهای خطرساز بیماری های قلبی- عروقی را بهبود می بخشد و همچنین خطر مشکلات قلبی را که یکی از بزرگترین نگرانی های افراد مبتلا به دیابت است، می کاهد.
این فاکتورها عبارتند از :    ● کاهش(LDL) کلسترول بد که باعث تشکیل لخته در دیواره رگها می شود.   ● افزایش(HDL) کلسترول خوب که اثر محافظتی بر روی بیماری های قلبی دارد.   ● فشارخون در اثر ورزش کاهش می یابد و مشخص شده است که بیماری فشار خون در حد خفیف تا متوسط در اثر ورزش بهبود می یابد. ”استراحت مطلق ” در طول زندگی، خطر ابتلا به بیماری های زیر را افزایش می دهد: بیماری قلبی فشار خون بالا کلسترول بالا اضافه وزن دیابت ورزش در افراد مبتلا به دیابت ورزش در افراد مبتلا به دیابت همانند افراد طبیعی اثرات کوتاه مدت و بلند مدتی در متابولیسم کربوهیدرات دارد.
ورزش و متابولیسم ماهیچه ورزش بر متابولیسم افراد غیر دیابتی، دارای اثرات کوتاه مدت و بلند مدت می باشد.
اثرات ورزش در افراد مبتلا به دیابت نوع 1 و 2 تا حدودی متفاوت است.
اثرات بلند مدت ورزش ورزش ملایم ایروبیک در طولانی مدت و منظم، تاثیر زیادی بر کارکرد ماهیچه دارد که به استفاده بیشتر انرژی منجر می شود.
افزایش فعالیت های استقامتی در ورزش ایروبیک باعث سوزاندن گلوکز بیشتری می شود . اثرات کوتاه مدت در دیابت نوع 1 واکنش های فیزیولوژیک به ورزش، که در دیابت تعدیل می شود، در افرادی که تحت درمان انسولین هستند به میزان غلظت انسولین سرم در زمان ورزش و محل و زمان آخرین تزریق بستگی دارد.
بیماران دیابتی که انسولین آنها به خوبی کنترل شده و انسولین سرم آنها به اندازه ی کافی است، معمولا افت تراکم گلوکز خون خواهند داشت، یعنی افتی بسیار بیشتر از افراد طبیعی . چندین عامل در انجام واکنش دخیل است: افزایش درجه حرارت و جریان خون مرتبط با ورزش، احتمالا جذب انسولین از منافذ زیرپوستی را سریع تر می کند که به غلظت بیشتر انسولین سرم منجر می شود. این تاثیر در موارد زیر بیشترین نمود را دارد: هنگامی که تازه انجام شده باشد. در دست یا پای فردی که ورزش کرده تزریق شده باشد. سهوا به صورت عضلانی تزریق شده باشد .
اثرات کوتاه مدت در دیابت نوع 1 اثرات ورزش در دیابت نوع 1 در مقایسه با واکنش در دیابت نوع 2، شواهد متقاعد کنندۀ کمتری در دست است که ورزش منظم با بهبود کنترل قند

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  ................... توجه فرمایید !

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه جهت کمک به سیستم آموزشی برای دانشجویان و دانش آموزان میباشد .

 



 « پرداخت آنلاین »


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت ورزش و دیابت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد