فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود خط مش+

اختصاصی از فایل هلپ دانلود خط مش+ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 2

 

خط مشی کیفیت

شرکت شیما پرتو به عنوان یکی از شرکتهای فعال در زمینه بازاریابی ، فروش و ارائه خدمات پس از فروش تجهیزات پزشکی جهت بالابردن کیفیت و نحوه ارائه خدمات فوق تصمیم به استقرار، نگهداری و بهبود سیستم تضمین کیفیت نموده است. در این راستا مدیریت شرکت خط مشی خود را در زمینه کیفیت شامل اهداف کیفیت و تعهد به کیفیت به شرح ذیل تعیین و مدون کرده است. خط مشی کیفیت با اهداف سازمانی و انتظارات و نیازهای مشتریان مرتبط می باشد :

 اهداف

 الف ) خدمت به مشتری و جلب رضایت آنان در زمینه بازاریابی ، فروش و ارائه خدمات پس از فروش تجهیزات پزشکی با بالاترین کیفیت در حداقل زمان و با کمترین هزینه ممکنه در مقایسه با رقبا و در چهارچوب امکانات شرکت .

 ب ) پیشرو بودن در میان شرکتهای خدمات پزشکی به لحاظ : ارائه خدمات ، کیفیت ، ایمنی ، کاهش هزینه ها و بهره وری با در اختیار داشتن نیروی انسانی کارآمد، دلسوز و متعهد به بهبود مستمر.

 ج ) استقرار نظام تضمین کیفیت مبتنی بر ایزو 9002:1994

 د ) همچنین جهت بهبود مستمر سیستم تضمین کیفیت هر ساله در جلسه بازنگری مدیریت که در ابتدای هر سال برگزار می گردد نسبت به مشخص نمودن اهداف کوتاه مدت کیفیتی، اقدام می گردد.

 تعهدات

 مدیریت در جهت دستیابی به اهداف فوق ، خود را متعهد به حفظ این ارزشها میدارد.

- جلب رضایت بیش از انتظارات مشتریان : نظر به تعهدات شرکت در ارائه خدمات با کیفیت بالا، انتظارات مشتریانمان را درک کرده و حتی فراتر از آن عمل نمائیم .

- بهبود مستمر : نیل به درجات عالی از طریق بهبود پایان ناپذیر خلاقیتهای فردی ، بهبود مستمر کیفیت و کاهش هزینه ها .

- پیشرفت کارکنان : تشویق کارکنان به رشد و توسعه توان بالقوه خود از طریق آموزش و کسب تجربه کاری .

- کار گروهی : ترویج کار گروهی و تشویق پرسنل به مشارکت در ارائه پیشنهادات در خصوص بهبود روشها و دستورالعملهای کاری و فرآیند ارائه خدمات در جهت بالابردن کیفیت و کاهش مغایرتها .

- اختیارات پرسنل : ایجاد فضایی از مشارکت و اعتماد که پرسنل را راغب به احساس مسئولیت و مالکیت نسبت به کارشان بنماید.

- افزایش انگیزه : ایجاد منافع و درآمد بیشتر برای پرسنل شرکت در جهت افزایش انگیزه آنان در جلب بیشتر رضایت مشتریان و بهبود مستمر کیفیت خدمات ارائه شده .

 این خط مشی کیفیت بعنوان زیر بنای اهداف شرکت می باشد و کتباً و شفاهاً به هر یک از پرسنل تفهیم شده است .

 تطابق خدمات ارائه شده توسط شرکت با خط مشی کیفیت از طریق کنترل تمامی فرآیندها و روشهای  اجرائی در محدوده ای تعیین شده انجام می پذیرد. این کنترل با استفاده از روشهای اتوماتیک و یا دستی کنترل فرآیند و پیروی از روشهای اجرائی و دستورالعملهای کاری بدست می آید . همه کارکنان شرکت آموزشهای لازم را در ارتباط با خط مشی کیفیت مطابق با روشهای اجرائی آموزش TEP018 بدست می آورند .

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود خط مش+
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد