فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروژه بررسی پارامترهای مختلف در بهینه سازی آئرودینامیکی ایرفویل با روش مکش-دمش هوا

اختصاصی از فایل هلپ پروژه بررسی پارامترهای مختلف در بهینه سازی آئرودینامیکی ایرفویل با روش مکش-دمش هوا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه بررسی پارامترهای مختلف در بهینه سازی آئرودینامیکی ایرفویل با روش مکش-دمش هوا


پروژه بررسی پارامترهای مختلف در بهینه سازی آئرودینامیکی ایرفویل با روش مکش-دمش هوا

 

پروژه بررسی پارامترهای مختلف در بهینه سازی آئرودینامیکی ایرفویل با روش مکش-دمش هوا

در میان تمام انواع کنترل جریان، می­توان به کنترل جدایش، که در گذر تاریخ به کنترل لایه مرزی (BLC) مشهور است، به عنوان یکی از قدیمی­ترین و اقتصادی­ترین مورد در صنعت هوایی اشاره کرد. هدف کنترل جدایش در ایرفویل رسیدن به لیفت بالا و درگ پایین است.

در این پروژه به بهینه­سازی آئرودینامیکی ایرفویل می­پردازیم. ابتدا در فصل دوم به جمع­آوری داده­های مطروحه در این زمینه می­پردازیم. تاکید جمع­آوری اطلاعات بر روی سه چیز است: نگاه به تئوری کنترل جریان مخصوصاً آنهایی که با ایرفویل درگیر هستند، آزمایش کنترل جریان در دینامیک سیالات محاسباتی و مرور الگوریتم ژنتیک و کاربردهای متنوع آن در مطالعات کنترل.

سپس در فصل سوم شبکه مورد بررسی را تولید می­کنیم. در فصل چهارم گام­ها و تنظیمات مختلف نرم­افزار فلوئنت را ذکر می­کنیم. در فصل پنجم نیز نتایج ذکر خواهند شد. در این فصل به 6 مورد زیر که پارامترهای مختلف در بهینه­سازی ایرفویل هستند، خواهیم پرداخت.:

  • ایرفویل بدون اثرات مکش-دمش
  • اثر محل دمش-مکش
  • اثر زاویه دمش نسبت به افق
  • اثر قدرت دمش-مکش
  • اثر زاویه حمله
  • اثر مدل توربولانس استفاده شده در حل

در فصل نهایی نیز نتیجه­گیری از نتایج آمده است. در پایان نیز مروری بر توربولانس و الگوریتم ژنتیک خواهیم داشت.

 


دانلود با لینک مستقیم


پروژه بررسی پارامترهای مختلف در بهینه سازی آئرودینامیکی ایرفویل با روش مکش-دمش هوا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد