فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری به صورت الکترونیک جهت افزایش رضایتمندی مشتریان

اختصاصی از فایل هلپ بررسی ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری به صورت الکترونیک جهت افزایش رضایتمندی مشتریان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری به صورت الکترونیک جهت افزایش رضایتمندی مشتریان


بررسی ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری به صورت الکترونیک جهت افزایش رضایتمندی مشتریان

مقالات علمی پژوهشی کامپیوتر با فرمت    Pdf       صفحات      17

چکیده:
تحقیق حاضرر بهمنظور بررسری ضررور اجرای مدیریت ارتباط با مشرتری بهصرور اتکترونی) عوامل سرازمان، عوامل
سی ستم عملیاتی؛ عوامل م شتریان و عوامل کارکنان و کیفیت روابط اتکترونی) با م شتری اعتماد،رضایت م شتری،تعهد و
وفاداری( در شرکت مارشال اتکترونی) تهران می باشد. ابزار گردآوری اطلاعا این تحقیق پرسشنامه ای با طیف تیکر
5 گزینهای دارای 95 سوال مرتبط با متغیرهای تحقیق می با شد.روایی و پایایی پر س شنامه تحقیق از طریق روشهای موجود
مورد تایید قرار گرفته است. جهت تجزیه و تحلیل اطلاعا از نرم افزار spss و رگرسیون استفاده شده است . نتایج بدست
آمده نشرران داد که مدیریت ارتباط با مشررتری با تمامی عوامل کیفیت ارتباط با مشررتریان ارتباط متبت و معناداری دارد که
بیشترین تاثیر آن بر عامل وفاداری و همچنین کمترین آن مربوط به عامل تعهد میباشد.
واژگان کلیدی: تعهد، رضایتمندی مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری، وفاداری

 


دانلود با لینک مستقیم


بررسی ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری به صورت الکترونیک جهت افزایش رضایتمندی مشتریان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد