فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره گزارش مراسم اجرا شده هفته کتاب و کتاب خوانی

اختصاصی از فایل هلپ تحقیق درباره گزارش مراسم اجرا شده هفته کتاب و کتاب خوانی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 10

 

گزارش مراسم اجرا شده هفته کتاب و کتاب خوانی

مدرسه راهنمایی شبانه روزی عدالت ینگه قلعه

 

آبان ماه 1387

 

به نام خالق بهترین کتاب

من برای بهترین دوستم ارزش زیادی قائل هستم و حداقل روزی یکبار به او سر می زنم

او مهربان است

دانا و خوش بیان است

با اینکه بی زبان است مرا دوست دارد و مرا پند و اندرز می دهد .

این دوست من کتاب است و من او را خیلی دوست دارم و از بزرگترین و کاملترین کتاب، قرآن عزیز که آسمانی است مدد می جویم که مرا از این دوستم جدا نکند و تا زنده هستم مرا یاری کند .

 

 

مراسم هفته بزرگداشت کتاب و مطالعه چند روز زودتر با تهیه و نصب روزنامه دیواری در این زمینه آغاز شد و دانش آموزان با تهیه آن سالن آموزشگاه را تزئین نمودند.

سپس در روز یکشنبه 26 آبان مراسم راس ساعت 45/8 در محل محوطه آموزشگاه با تلاوت آیات 1 تا 6 سوره دخان توسط دانش آموز حسن اندک (امام جماعت موقت آموزشگاه)شروع شد.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره گزارش مراسم اجرا شده هفته کتاب و کتاب خوانی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد